גליס מירושלים: עשור לפטירת איש ירושלים הרב דוד נחמן בלוי זצ"ל

    אבי יעקב 5 Comment on גליס מירושלים: עשור לפטירת איש ירושלים הרב דוד נחמן בלוי זצ"ל

    האזינו: הרב ישראל גליס כינס בתוכניתו, בני משפחה, תלמידים ומקורבים לאיש החינוך הרב דוד נחמן בלוי זצ"ל, שקורות חייו הסוערים לקירוב ילדי ישראל לאבינו שבשמים, שזורים בקורות ושנות חייה של המדינה

    הרב דוד נחמן בלוי זצ"ל בחתונת נכדו צילום: באדיבות משפחת בלוי
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במלאת עשור לפטירתו של איש החינוך הרב דוד נחמן בלוי זצ"ל, איש ירושלים שבמשך עשרות שנים עמד על משמר החינוך בקירוב ילדי ישראל לאבינו שבשמים, כינס איש ירושלים הרב ישראל גליס, בתוכניתו "גליס מירושלים", את מקורביו של הרב בלוי, לתוכנית מיוחדת לזכרו.

    הרב דוד נחמן בלוי זצ"ל, הקים דור ישרים מבורך, ממייסדי ישיבת המתמידים בירושלים, איש ירושלים בכל נפשו ומאודו, חלוץ החינוך התורני בארץ הקודש. פעולות ההצלה הרוחניות הכבירות שלו, שזורים בחבלי הלידה הרוחניים מאז הקמת המדינה עד נשימתו האחרונה לפני עשר שנים.

    בתכנית המיוחדת, כינס הרב ישראל גליס את בנו, איש החינוך הרב מרדכי בלוי, לצד מנהלי מוסדות חינוך של החינוך העצמאי ועוד, ובשילוב קולות מחייו, מגיש על קצה המזלג יריעה לזכרו של איש החינוך, הרב דוד נחמן בלוי זצ"ל, שהותיר אחריו משפחה עניפה עם מאות צאצאים כ"י. ביוזמת בנו הרב מרדכי בלוי, יצא כעת לאור ספר הסוקר את תולדות חייו הסוערים, מאז קום המדינה ועד לפטירתו לפני עשר שנים.

    האזינו לתכנית בשידור חוזר:



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אין על הרב עמרם בלוי!

    2. 3

      אין על עמרם בלוי חייל קדוש

    3. 1

      אצמעות?!חס ושלום!