מזכ"ל רע"מ: "הכותל כולו שייך לאיסלאם ואסור לאף אחד שידרוך שם" | צפו

    איתי גדסי 3 Comment on מזכ"ל רע"מ: "הכותל כולו שייך לאיסלאם ואסור לאף אחד שידרוך שם" | צפו

    הפרצוף האמיתי של רע"מ: מזכ"ל מפלגת רע"מ אברהים חיג׳אזי בריאיון לרשת ערבית, התייחס לסוגיית הרב הבית והכותל והבהיר כי ליהודי אסור לדרוך שם. על המאבק עם שקד: "אני יכול לפרק את הממשלה כל בוקר. נקבל כל מה שרוצים". על ההתיישבות: "ההתנחלויות במוקדם או במאוחר יימחקו בדיוק כמו מה שקרה בעזה" | צפו

    צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל האמת: מזכ"ל מפלגת רע"מ אברהים חיג׳אזי התראיין אמש (שני) בערוץ 'כול אל ערב' והתייחס גלויות למאבק שמובילה המפלגה נגד האחיזה היהודית בהר הבית, בכותל ובכל האזור הקדוש. בנוסף התייחס להתיישבות והבהיר כי הם ימחקו. ועל משחקי הכוח בקואליציה, "אני יכול לפרק את הממשלה כל בוקר".

    על מסגד אל אקצא: "מסגד אל-אקצא המבורך, כל גרגיר אדמה בו ורחבותיו וכיפותיו וחומותיו וקיר הבוראק (הכותל) כולו שייך לאיסלאם ואסור לאף אחד שידרוך שם".

    על איילת שקד: "אתה מדבר איתי על איילת שקד, אני לא מכיר איילת שקד. יש 61 ח"כים בקואליציה, בלעדי רע"מ יהיה משהו? לא יהיה כלום. אני יכול לפרק את הממשלה כל בוקר. (היא) לא תעשה לי שרירים כי השרירים שלי יותר גדולים ויותר חזקים".

    חוק האזרחות: "איפה החוק (חוק האזרחות) למה לא העלו אותו עוד פעם?! מי מונע זאת מהם?! לא שאלת את עצמך? הפתרון יהיה רק בהסכם. אם לא יהיה הסכם עם הממשלה, לא יקרה כלום!. אנחנו מונעים מהם להעלות את חוק האזרחות. הממשלה הזו לא הייתה קמה בלי קולות של רע״מ. שקד רצתה לרוקן את תוכן החוק (חוק החשמל) לא ניתן לה לעשות את זה. אחרי הניסיון איתה (עם שקד) אני אומר לך אנחנו רוצים סמכות מעליה…נקבל כל מה שרוצים. יהיה רק מה שאנחנו רוצים".

    על המחבלים בכלא הישראלי: "למה הם נמצאים בכלא הישראלי? הם עשו מעשה. האסיר הגן על הארץ שלו. יש לו בעיה עם מדינה שכובשת את אדמתו. אני יודע איך לעשות את העבודה שלי כדי לתרום תרומה רצינית בנושא הזה".

    ההתנחלויות: "המצע שיצא מהמוסדות של רע"מ הוא ברור. ההתנחלויות אינן לגיטימיות. המתנחלים ממלאים תפקידי אידאולוגי ופוליטי. הם עושים פעולות טרור כנגד בני עמנו הפלסטינים. ההתנחלויות במוקדם או במאוחר יימחקו בדיוק כמו מה שקרה בעזה".

    תרגום: תנועת אם תרצו



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כל הקשקוש על הר הבית הקדוש כביכול למוסלמים פוליטי לחלוטין, אנשי הדת הרציניים של המוסלמים יודעים את האמת שהסיפור הוא המצאה שנועדה בזמנו – בתקופת הכיבוש המוסלמי – להצדיק את השליטה שלהם במקום. מעבר לזה, שעדיין לא שמענו שום אדם רציני שיכחיש את הקשר ההיסטורי של היהדות למקום. במילים אחרות – המוסלמי הזה טוען: הוצאנו את המקום הזה מידכם בכח, פשוט כך!

      1. נכון מאד, שמעתי זאת בילדותי מזקני (אחד מגדולי ירושלים), ששמע זאת מאיש דת מומחה גדול מוסלמי. חבל שהיסטוריונים, חוקרים, אנשי מדע רציניים בעולם, אינם עושים סוף להתפארות והשקרים של המוסלמים!!!

    2. 2

      בושה. פשוט בושה לנו ש'האנשים "האחראים" לנו, במדינה שלנו, לקחו אחריות והקימו ממשלה עם כאלה אנשים!! אויבי מדינה. והם ידעו שהם כאלה.
      ונכון, הערבים יעשו ועושים הכל, פשוט הכל כדי לקבל מה שהם רוצים.
      נו שוין,
      העיקר שבנט מחייך והוא ראש ממשלה כיום. והוא ושאר חברי הממשלה מאובטחים 24/7… . והאזרח הפשוט? מה יהיה איתו הערבים כידוע לא רק מאיימים.. בחודשיים האחרונים היו יותר מ10 פיגועים!!!..מי מאבטח את האזרח הקטן?? הקב"ה .ברור.. איזה נס!!