בן גביר התעמת עם מאבטחים ערבים ושלף אקדח: "איימו עליי"

    אליהו גרין 2 Comment on בן גביר התעמת עם מאבטחים ערבים ושלף אקדח: "איימו עליי"

    ח"כ בן גביר שלף אקדח אמש בעימות בינו לשני מאבטחים ערבים בחניון בתל אביב, לאחר שלטענתו הם איימו עליו. בן גביר: "הרגשתי סכנת חיים, זה היה עלול להיגמר ברצח"

    איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איתמר בן גביר טוען כי שני מאבטחים ערבים איימו לתקוף אותו אמש (שלישי) בכניסתו לאירוע של ישיבת כסא רחמים בראשות הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א בגני התערוכה בתל אביב.

    על פי הודעת בן גביר, לאחר המקרה שתועד, נמלטו השניים מהמקום, אך המשטרה איתרה אותם במקום סמוך ועצרה אותם לחקירה. ח"כ בן גביר מסר אחרי המקרה עדות בתחנת משטרת צפון תל אביב.

    מנגד, במשטרה הבהירו: כוחות הגיעו למקום ופתחו בבדיקה – אך איש לא נעצר או עוכב לחקירה.

    כמו כן, לאחר המקרה התקבלו תלונות רבות נגד חברת "האבטחה" בה מועסקים השניים, גם נגד נער אוטיסט ונגד משתתפים רבים בארוע מצד אותם "מאבטחים".

    בלשכת ח"כ בן גביר מציינים כי בחצי השנה האחרונה התקבלו עשרות איומים כלפי ח"כ בן גביר ברשתות החברתיות ובהודעות אישיות וכמו כן נסיונות תקיפה שנחקרו במשטרה.

    ח"כ בן גביר מסר: "האירוע היה עלול להיגמר ברצח, כאשר החנינו את הרכב התחילו השניים לקלל, עניתי שישתקו ואז הגיעו לעברי בצורה מאיימת תוך שהם מאיימים "נהרוג אותך" "נרביץ לך". בשלב זה הרגשתי מאויים ושלפתי את הנשק, כיוונתי כלפי מטה, זה הרגיע אותם לזמן מה. ראיתי מולי שני ערבים שהיו אמורים לאבטח, עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי ולרצוח אותי. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור".

    בסיעתו של בן גביר, הציונות הדתית הגיבו: "תקיפתו של ח״כ איתמר בן גביר אמש בתל אביב היא דבר חמור שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום.

    כאשר ח"כים בקואליציית השמאל מקבלים הודעות לטלפון הם מקבלים אבטחה וכאשר ח״כ בן גביר מותקף יש מי שמנסים להאשים אותו. הצביעות הזו בלתי נסבלת. אנו קוראים לרשויות האכיפה למצות את הדין עם התוקפים".

    ח״כ נעמה לזימי (העבודה) תקפה את בן גביר: "תוהה אם אחרי הסרטון בו חבר הכנסת איתמר בן גביר מאיים באקדח על שני מאבטחים, עדיין הוא יקבל את זמן הבמה התקשורתי, יותר מכל נבחר ציבור אחר כדי להפיץ את תורתו המסוכנת. או שעכשיו, לפחות מול האיש הזה ימתחו גבולות- קו אדום לטובת הציבור. לא פלא שהוא נגד ועדת אתיקה, ועדיין, חייב לטפל במקרה".

    יו"ר ועדת האתיקה המיועד, חה"כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד) הגיב: "אין ועדת אתיקה שתוכל לטפל בתקרית האלימה אתמול עם ח״כ איתמר בן גביר בשל התעקשות האופוזיציה. אין מדובר רק באירוע בעייתי ברמה האתית, זהו בעיקר אירוע פלילי שצריך להיות מטופל על ידי רשויות החוק ובמהרה. אסור לאף אחד להתנהג ככה, ודאי שלא לנבחרי ציבור".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      צריך לשאול את עדית סילמן מה קורה במקרה של תקיפה היא פשוט "עברה" את זה והיא יודעת מה לעשות.