המאבק על בית העלמין באלעד: העירייה תחויב לעדכן את וועד התושבים

    איתי גדסי 1 Comment on המאבק על בית העלמין באלעד: העירייה תחויב לעדכן את וועד התושבים

    בית המשפט המחוזי בלוד אישר את הסכם הפשרה בין וועד נציגי תושבי אלעד לעיריית אלעד, חברא קדישא פ"ת ועיריית ב"ב, על קבורת תושבי חוץ בבית העלמין באלעד. העירייה תחוייב לעדכן את הוועד בכל צעד והסכם בעניין. בוועד קוראים לעיריית ב"ב למצוא פתרונות קבורה במקומות אחרים

    צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק על בית העלמין אלעד: בית המשפט המחוזי בלוד בראשות השופט צבי דותן הסכים לעסקת השפרה בפסק דינו בין וועד התושבים לתכנון שפוי באלעד, בראשות יצחק חלה. לבין עיריית אלעד, חברה קדישא פ"ת ועיריית בני ברק ומשרדי הממשלה.

    במסגרת הפשרה, עיריית אלעד תחוייב לעדכן את וועד התושבים לתכנון שפוי באלעד, באם עיריית אלעד תיתן אישור לחברה קדישא פ"ת לבצע התקשרות, או לטמון תושבי ערים אחרות, בבית העלמין שמיועד לתושבי אלעד.

    בית המשפט הבהיר כי שעד שלא ייחתם הסכם חדש, באישור עיריית אלעד, לא יטמנו תושבי ערים אחרות.

    השופט אף תמהה מדוע עיריית אלעד טוענת ומתעקשת שרק בסמכות ראש העיר לבדו לאפשר קבורת תושבי ערים אחרות, מבלי לקבל את אישורה של כל מועצת העיר? כך מעדכנים בוועד התושבים של אלעד.

    מהוועד התושבים נמסר: "אנו מתחייבים להמשיך לשמור על הזכויות של תושבי אלעד, לאורך שנים רבות, שכולם יזכו לאחר אריכות ימים לקבורת שדה, מבלי שזכותם לכבוד אחרון ראוי, יגזל ע"י עסקנים, לטובת אחרים".

    עוד הוסיפו, "אנו מציעים לתושבי בני ברק, ולעיריית בני ברק, את עזרתנו במציאת פתרונות ראויים לקבורת שדה לתושבי עירם, בבית העלמין האזורי "גני עד" המוקם רק 1 ק"מ אווירי מבית העלמין של תושבי אלעד, בבית העלמין האזורי "אפק" המוקם ליד ראש העין הסמוכה ו/או בבתי עלמין אזוריים נוספים, בכדי שגם הם יזכו לקבורה למהדרין".

    פסק הדין:tempPdfFile



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פורוש מנסה לחקות את ראש העיר של מודיעין עילית: שליטה מוחלטת על כל קשקוש
      בשביל להישאר לעד ראש עיר