פרקליטו של דרעי: "עם כל אזרח אחר זה היה מסתיים בהליך אזרחי"

    אסתי פלד 1 Comment on פרקליטו של דרעי: "עם כל אזרח אחר זה היה מסתיים בהליך אזרחי"

    פרקליטו של ח"כ אריה דרעי, עו"ד נבות תל צור שוחח עם 'קול חי': "דרעי מואשם עבירה ללא כוונה פלילית, אנחנו לא רואים בה שמץ קלון. דרעי משלם מחיר אישי וציבורי כבד; דרעי לקח אחריות במקום לתקוף את הרשויות הללו. הוא התנהל בממלכתיות יוצאת דופן"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    פרקליטו של ח"כ אריה דרעי, עו"ד נבות תל צור שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על כתב האישום נגד דרעי בגין עבירות מס: "החשדות התחילו ברעש גדול לפני שש שנים, אבל הופרכו. היועמ"ש עצמו אמר שנותר מהם עכברון. אבל על הדרך מצאו אירועי מס שהיו במחלוקת".

    תל צור סיפר על הרקע לאישום: "לפני שדרעי חזר פוליטיקה, הוא ניסה את ידו בעסקים כאלה ואחרים ועשה טעויות בתום לב והם הזמינו אותו לשימוע. אמרנו להם שאותו דבר עם אזרח רגיל היה נגמר בשיחה בינו לרשויות המס".

    לדברי פרקליטו של דרעי: "כתב האישום הוא על עבירות מינוריות, טכניות. לא זדון, לא העלמת מס. דיווחים חלקיים שנעשו ברשלנות".

    תל צור הסביר: "דרעי היה מעורב בעסק כלשהו עם אחיו שלמה, בשלב מסוים דרעי כבר יצא מהעסק ולא היה מעורב אבל אז התברר שהיו דיווחים שגויים או חלקיים, מה שקרה זה שסכום מסוים דווח על ידי שלמה דרעי, אך בטעות לא דווח גם על ידי אריה דרעי עצמו. לדרעי לא הייתה שום הנאה מזה והוא נוטל אחריות למעלה מן הצורך".

    "זו עבירה ללא כוונה פלילית, אנחנו לא רואים בה שמץ קלון. דרעי משלם מחיר אישי וציבורי כבד", אומר פרקליטו של יו"ר ש"ס. "דרעי לקח אחריות במקום לתקוף את הרשויות הללו. הוא התנהל בממלכתיות יוצאת דופן".

    הוא נשאל מה הסיכוי שבג"ץ יתערב ויפסול את הסדר הטיעון: "אני סמוך ובטוח שבג"ץ לא יתערב, קודם כל כי לא מתערבים ככלל בהחלטות של היועץ המשפטי לממשלה. מלבד זאת, יש אינטרס ציבורי בהסדרי טיעון".

    עוד אמר תל צור: "זה תיק שבכלל לא מתאים לשדה הפלילי, במקרים אחרים זה היה מתברר במשפט אזרחי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנחנו חיים בדיקטטורה