ח"כ יברקן: "רוב אזרחי ישראל אין להם תו ירוק והמיעוט כופה על הרוב"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ יברקן: "רוב אזרחי ישראל אין להם תו ירוק והמיעוט כופה על הרוב"

    ח"כ גדי יברקן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף בחריפות את התו הירוק והבהיר כי לא ייתכן שיכפו על אזרחים חיסונים דרך אפליה בקנייה בחנויות. לדבריו גל התחלואה הקשה לא נראה מהאומיקרון והממשלה מכניסה את הציבור לפאניקה מיותרת

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן השר לביטחון פנים לשעבר ח"כ גדי יברקן (הליכוד) התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לסערה סביבו בכנסת, וסיפר "הבאתי כדוגמא לא טובה, את ממשלות אוסטרליה ואוסטריה שהם שמו מתחמים שבהם נמצאים אנשים שלא התחסנו, אמרתי להם אנחנו לא צריכים להגיע לקיצון. גם הנתונים מראים אחרת מהפאניקה שהממשלה מביאה אליה".

    יברקן הסביר כי "מי ששומע דקה וחצי יכול לפרש ככה, אבל זה דיון של שעות ארוכות, הבאתי אין ספור נתונים של משרד הבריאות. לדוגמא בקניונים אפשר רק עם תו ירוק וגם כך בחנויות. אז לכן זה אפשרות של כפייה בחיסונים. המדינה יכולה להסביר וההפחדה לא עוזרת. פרופ' זרקא אמר את זה רק 45% מאזרחי ישראל יש להם תו ירוק, קרי רוב אזרחי ישראל אין להם תו ירוק. המיעוט כופה על הרוב".

    ח"כ יברקן הבהיר כי הועדות הם חותמת גומי ללא דיון רציני, "שתי מדינות בעולם מגבילים את חירות האזרח ואמרתי להם שלא צריך ללמוד משם. אמרתי מחנות ריכוז, כי הם שמים שם מתחמים. אבל הם עשו מזה בלאגן. 1200 בישראל יש להם אומיקרון. ומכל החולים הקשים שיש רק מאה, רק אישה אחת היא חולה קשה בדיור מוגן מאומיקרון. קצב ההדבקה הקשה הוא חלש וקצב ההבראה הוא מהיר".

     

     

     



    0 תגובות