יומא דהילולא: הראש"ל הגרש"מ עמאר קורא להצטרף ללימוד הלכה

    אבי יעקב No Comments on יומא דהילולא: הראש"ל הגרש"מ עמאר קורא להצטרף ללימוד הלכה

    לרגל יום ההילולא של בעל התניא ושולחן ערוך הרב הגר"ש עמאר בקריאה נרגשת: "לימוד ההלכה כדי להיות 'רב בביתו' – דבר גדול מאוד" | את הדברים אמר לראשי מכון 'למען ילמדו' שעלו לקבל את ברכתו | צפו:

    צילום: יונתן סינדל\פלאש 90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: יונתן סינדל\פלאש 90

    לרגל הילולת בעל התניא שחל היום, הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר שליט"א קיבל בלשכתו בלבביות את ראשי מכון "למען ילמדו" הרב ישראל מעל והרב משה פיזם, השניים הציגו לרב את הספר החדש 'הלכות איסור והיתר עם פסקי אדמו"ר הזקן' שיצא לאור מטעם המכון וקיבלו את ברכתו. הרב קרא לציבור להצטרף למיזם "רב בביתו" שתיקן כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש בדיוק לפני 70 שנה, בכ"ד טבת תשי"ב לרגל יום ההילולא של מייסד חסידות חב"ד רבי שניאור זלמן בעל התניא ושולחן ערוך, ואמר כי: "יש לעודד ולחזק על כך"

    הראשון לציון אמר בפגישה: "ידועים דברי כ"ק האדמו"ר מחב"ד שתמיד ראה למרחקים והקדים רפואה למכה. בתחילת נשיאותו הוא דרש וקרא לציבור ללמוד הלכות תערובות, בשר וחלב ומליחה בשביל הבית וקרא לזה בשם 'רב בביתו'. אין הכוונה שכל אדם יהיה רבן של כל בני הגולה ויתחיל לפסוק, אלא זה נחוץ כדי לדעת מה לשאול. אם אדם לומד ומעניין טוב הוא יודע מה לשאול ואיך לשאול. ב"ה יש קבוצה של אברכים שמחזקים את הלימוד הזה", שיבח את אנשי המכון. לדברי הרב, "קורס של 'רב לביתו' זה לא להתפאר אלא כדי לחיות כיהודי בדרך תורה. זה דבר גדול מאוד ויש לעודד ולחזק את הדבר הזה". אמר הרב עמאר.

    בנוסף לכך, לאחרונה קיימו ראשי המכון מיזם אשר מאפשר במסגרת התכנית 'רב בביתו', לימודי הדרכת חתנים, סידור חופה וקידושין, שחיטה, השגחה ועוד. במהלך ביקורים נוספים שערכו עם רבני "כותל המזרח" של יהדות ספרד, הם קיבלו בין היתר גם את ברכותיהם של מרן ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז, בנש"ק הרב דוד אבוחצירא ועוד. חברי המכון נהנים מהדרכותיהם ומעידודם של הרבנים הגאונים רבה של חולון הרב אליהו-יוחנן גור-אריה, רבה של קריית אתא הרב חיים-שלמה דיסקין, לצד רבה של נשר וחבר מועצת הרבנות הראשית הרב יצחק לוי ורבה של באר שבע הרב יהודה דרעי.



    0 תגובות