תושב שועפט נעצר בחשד לגניבת נשק מרכב חונה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תושב שועפט נעצר בחשד לגניבת נשק מרכב חונה

    משטרת ישראל סיימה בימים אלו חקירת אירוע בו נגנבו אקדח ופריטים נוספים מרכב שחנה בקניון בירושלים, אותם הסליק החשוד במעשה לאחר מכן במקום עבודתו | היום הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך לטובת הגשת כתב אישום בימים הקרובים

    צילום: משטרת ישראל
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעילות מהירה של שוטרי תחנת מוריה תוך סיוע של מאבטחי הקניון, בעקבות דיווח שהתקבל ביום ראשון שעבר בשעות הבוקר, הביאה למעצרו של חשוד תושב מחנה פליטים שועפט בשנות ה-30 לחייו שעל פי החשד גנב אקדח, פלאפון וסכום כסף מתוך רכב בחניון התת קרקעי בקניון בירושלים. מעצרו של החשוד הוארך במהלך ימים אלו והיום (שלישי) הוגשה הצהרת תובע בבימ"ש ומעצרו הוארך עד ליום חמישי הקרוב לטובת הגשתו של כתב האישום על ידי הפרקליטות.

    לפני כשבועיים התקבל במשטרה דיווח מקניון בעיר ירושלים על חשד לגניבת כלי ירייה ומכשיר טלפון סלולרי מתוך רכב שחנה בחניון הקניון. כוחות משטרה שהוזעקו למקום, החלו בסריקות תוך בדיקת מצלמות הקניון, מהם עלה חשד כלפי אדם שנצפה מסתובב סמוך לרכב באופן מחשיד. בבדיקה משטרתית מעמיקה עלה כי מדובר בעובד ניקיון של אחד מבתי העסק במקום.

    החשוד במעשה אותר תוך זמן קצר על ידי השוטרים בסיוע המאבטחים ובחיפוש עליו מצאו השוטרים את מכשיר הפלאפון שנגנב. עקשנות שוטרי תחנת מוריה שבמרחב ציון להמשיך בחיפוש מדוקדק במחסן, הביאה לאיתור האקדח שנגנב כשהוא מוסתר והחשוד במעשה הועבר כאמור לחקירה. בנוסף, נחקר בעקבות האירוע בעליו של כלי הירייה בחשד לרשלנות ואקדחו נתפס על ידי המשטרה.

    תגובתם ופעילותם המהירה והנחושה של שוטרי מחוז ירושלים בסיוע מאבטחי הקניון, סיכלה את הגעתו, במוקדם או במאוחר, של אמצעי הלחימה הקטלני לידי גורמים עברייניים העוסקים בפעילות פלילית או חבלנית עוינת.



    0 תגובות