אייכלר תוקף: "בגלל הקנאות של הציונות הדתית קמה עלינו ממשלת השמאל"

    אסתי פלד 1 Comment on אייכלר תוקף: "בגלל הקנאות של הציונות הדתית קמה עלינו ממשלת השמאל"

    ח"כ ישראל אייכלר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס להיעדרותו במהלך הלילה מההצבעות בכנסת. מדוע הציבור החרדי לא יוצא להפגנות ענק ומתי תיתכן הפגנת ענק. אייכלר תקף בחריפות את הרפורמי ח"כ קריב, "הוא שולט במדינת ישראל באופן העמוק"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להודעתו של ח"כ יעקב ליצמן על פרישתו בתום הקדנציה הנוכחית, "אמרנו בסיעה שאנחנו רוצים להוציא הודעת ברכה לרב ליצמן, אבל הוא סירב".

    אייכלר התייחס ליציאתו במהלך הלילה מההצבעות למרות דרישת האופוזיציה להישאר ואמר, "העדכון הוא נכון, אמרו בסיעה שזה לא דרך אבל הם אמרו אבל הליכוד רוצה, זאת לא החלטה של יהדות התורה שאמרו שזו הדרך, אבל לא התנגדתי, עד שאמרו שיש הפסקה של 4 שעות בגלל איזה חוק, ואני אמרתי שאני יכול להתקזז".

    אייכלר הבהיר כי "אם אחמד טיבי היה אומר לי שהחוק חשוב לו, אבל אף אחד לא אמר לי דבר כזה. גם עכשיו אני לא שומע שהם כועסים. זה הכל תדרוכים".

    אייכלר תקף את החוקים להרס הדת שמוביל הרפורמי, "בעניין של הרפורמים, זה שהרפורמי נהיה יו"ר ועדת החוקה, ובמובן היותר עמוק, הוא כעת שולט במדינת ישראל. אנחנו רואים שהוא שולט בימינה, בכשרות, בגיור ובכותל. הוא ראש הממשלה לענייני עקירת הדת. יש חברי כנסת דתיים שלא מודעים לסכנה הזו".

    אייכלר התייחס לסוגייא האם הציבור החרדי צריך לצאת להפגנת ענק ואמר, "בשעתו הויכוח בין הקנאים לגדולי התורה ששלחו את הנציגים לכנסת, העניין הזה שצריך ללכת לעשות הפגנות רחוב וגדולי התורה חשבו שאת ההפגנות צריך לעשות בכנסת כי זה הרבה יותר יעיל".

    אייכלר הוסיף, "גדולי התורה מעניין אותם שאברכים ישבו בכנסת? אלה ההפגנה הכי יעילה זה בכנסת. שאלו אותי למה אנחנו מדברים הרבה על החד פעמי? אמרתי לו שכתוב ויוותר יעקב לבדו, הוא חזר על פחים קטנים, מכאן שצדיקים חביבים עליהם ממונם יותר מגופם כי אינם פושטים ידם בגזל. הכסף הקטן של המשפחות זה יידישקייט".

    אייכלר תקף את הציונות הדתית בחריפות ואמר, "לצערנו בגלל כמה מנדטים שלא בחרו ביהדות התורה ובש"ס, ובחרו בציונות הדתית והם הביאו עלינו את הממשלה הזאת של השמאל, בגלל הקנאות שלא ללכת חד פעמי עם מנסור עבאס ועכשיו מנסור עבאס נהיה ראש הממשלה לענייני ערבים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      סוף סוף מישהו אומר את האמת על הציונות – הדתית