עלייה דרמטית בטרור ביו"ש: "ניסיונות השמאל לטייח פוגעות בביטחון"

    נדב דוד No Comments on עלייה דרמטית בטרור ביו"ש: "ניסיונות השמאל לטייח פוגעות בביטחון"

    צה"ל מפרסם את הנתונים על הטרור הערבי ביו"ש לפיו, אירועי הטרור זינקו דרמטית. המועצת יש"ע הגיבו לנתונים וקראו לממשלה להתעורר ולפעול כנגד הטרור

    צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע קמפיין "אלימות המתנחלים" שמובילים שרים בממשלה ובראשם השר לביטחון פנים עומר בר לב שאף יחד עם שר הביטחון יקצו חיילים לשמירה מפני המתנחלים. היום (שלישי) צה"ל מפרסם  את נתוני הטרור ביו"ש לשנת 2021 (נכון ל- 10.12) התרחשו 6633 אירועי פח"ע רק ביו"ש, מתוכם 61 אירועי ירי, 18 אירועי דקירות, 1022 אירועי זריקות בקת"בים, 5532 אירועי זריקת אבנים, מדובר בעליה חדה יחסית לשנים האחרונות.

    מועצת יש״ע מגיבה לסיכום נתוני אירועי הפח״ע ביהודה ושומרון: "מגמת העלייה המשמעותית באירועי זריקת האבנים, והבקת״בים מבהירה את מה שאנחנו זועקים בחודשים האחרונים- האלימות הערבית בעליה חמורה וההרתעה בירידה".

    עוד נמסר כי "תושבי יהודה ושומרון עומדים בחזית מול 17 אירועי טרור בכל יום. הנתונים מצדיקים ומדגישים את מה שאנחנו דורשים, כוחות הבטחון נדרשים לתגבר את הנוכחות ולהתייחס בחומרה לכל אירוע זריקת אבנים, גם כשאין פגיעה בנפש. ניסיונות השמאל לטייח את האלימות הערבית פוגעות בביטחון אזרחי ישראל".

    במועצת יש"ע הבהירו כי "מדינת ישראל מצויה בעיצומו של גל אלימות ערבי. אנחנו קוראים לממשלה, ובתוכם לשר בר לב, להתעורר ולפעול בנושא".

    מתוך הנתונים שפרסם הערב צה״ל, עולה כי בשנה החולפת חל גידול של 38% באירועי זריקת האבנים בשנה החולפת ביהודה ושומרון, עלייה של 36% בכמות אירועי זריקות בקת״בים ופי 2 אירועי דקירה יותר מהשנה הקודמת.



    0 תגובות