אב ובנו נכנסו לקלקיליה להחזיר אופנוע גנוב והותקפו ע"י ערבים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אב ובנו נכנסו לקלקיליה להחזיר אופנוע גנוב והותקפו ע"י ערבים

    אב ובנו נכנסו הליליה לקלקיליה שבשליטת הרשות הפלסטינית בכדי להחזיר אופנוע גנוב. השניים נפלו למלכודךת והוכו על ידי ערבים פלסטינים. בחסדי שמיים הצליחו השניים להימלט וכוחות הביטחון נכנסו לעיר וחילצו אותם

    קלקיליה צילום: פלאש 90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמעט אסון: במהלך הלילה (חמישי) התקבל במשטרה דיווח על שני ישראלים אב ובנו אשר נכנסו לעיר קלקיליה בניגוד לחוק, מבדיקה ראשונית עולה כי ככל הנראה השניים קבעו עם מספר תושבי המקום בכדי להחזיר אופנוע אשר נגנב להם.

    עם כניסת הישראלים למקום המפגש ובעת שירדו מהרכב התנפלו עליהם מספר חשודים אשר תקפו אותם ושדדו את כלי הרכב איתו הגיעו ואת אקדחו של אחד מהם.

    עם קבלת הדיווח כוחות צה"ל הגיע אל השניים והם פנו באורח קל לבי"ח לקבלת טיפול רפואי. השניים קיבלו זימון להגיע לתחנת המשטרה בסיום הטיפול הרפואי הנדרש. במשטרה אומרים כי החקירה נמשכת.

    מהמשטרה נמסר: אזרחים ישראלים שנכנסים לשטחי A עוברים על החוק, מפרים הוראה חוקית ומסכנים באופן ממשי את שלומם וביטחונם. משטרת ישראל שבה ומדגישה כי חל איסור על ישראלים להיכנס לשטחי הרשות הפלסטינית וכי כל כניסה מסכנת את חייהם ומסכנת גם את כוחות הביטחון המוזעקים לחלצם.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      משטרה מושחתת ואפסית. במקום לטפל בגנבים ופורעי חוק עסוקים בלהוציא הודעות דוברות על כך שהאב ובנו נכנסו לשטח A מושג שגם הוא מושחת מיסודו.