רבני אירופה נגד רפורמת הגיור: "תרבה את תופעת ההתבוללות"

    אבי רבינא No Comments on רבני אירופה נגד רפורמת הגיור: "תרבה את תופעת ההתבוללות"

    ‏חברי הנשיאות ומועצת הרבנים של "מרכז רבני אירופה" במכתב תמיכה ברב הראשי לישראל: "שינוי והכנסת רפורמה בתחום הגירות יגרום לתעשייה המונית של הליכי גיור שאינם תקינים בקהילות אירופה, ובזה תרבה תופעת ההתבוללות"

    הכניסה לרבנות הראשית לישראל • אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    16:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on רבנים, שרים ואישי ציבור בברכת כהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ‏חברי הנשיאות ומועצת הרבנים של "מרכז רבני אירופה" המייצגים מאות קהילות יהודיות ביבשת, מכריזים על תמיכתם ברב הראשי הגר"ד לאו על רקע התנגדותו לרפורמת הגיור. במכתב ששלחו היום לרב הראשי כתבו רבני אירופה: "חברי נשיאות ומועצת רבני אירופה מחזקים את ידו של מעכתר"ה שליט"א בעומדו בפרץ מול ניסיונות נפסדים של שינויים מרחיקי לכת בתחום הגיור".

    "אנו כדיינים וכרבנים המכהנים בבתי דין ובקהילות אירופה ניצבים תוהים ומשתאים לנוכח כוונת מכוון לפגוע במעמד הרבנות הראשית לישראל ובעיקר בתחום הגירות, כאשר כבר כיום אנו עומדים ופועלים ללא הרף מול פרצות רבות במערן הגיורים באירופה אשר מתקיימים ע"י אינשי דלא מעלי".

    "מודיעים אנו את דעתנו האיתנה על כך ששינוי והכנסת רפורמה בתחום הגרות יגרום לתעשייה המונית של הליכי גיור שאינם תקינים בקהילות אירופה, ובזה ירבה חלילה תופעת ההתבוללות אשר גם כיום מצב עגום עד למאוד", כתבו הרבנים.

    "אשר על כן אנו פונים בבקשה כנה מעומק לבנו למע"כ, שיצמיד בשמירתו הנרחצת למעננו ולמען הקהילות היהודיות באירופה בעמידה נחושה ואתנה למען טהרת כרם בית ה' בארץ ובעולם".



    0 תגובות