קיש על 'חוק ברקת': "לא אהבתי את הפרסונליות, אבל החוק נכון"

    אסתי פלד No Comments on קיש על 'חוק ברקת': "לא אהבתי את הפרסונליות, אבל החוק נכון"

    ח"כ יואב קיש בשיחה עם 'קול חי': "הקורונה כנראה לא קראה את הספר של בנט. מה שחשוב זה להבין שאנחנו באירוע מאוד מורכב. צריך להקטין היחשפות. זה יכה הכי חזק אצל לא מחוסנים. אני מאוד מודאג"

    יואב קיש צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ יואב קיש (הליכוד) שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס בחשש להתפשטות האומיקרון: "אני מאוד חושש מהמצב שאנחנו צועדים אליו. לא יודע איפה נהיה בעוד שבועיים או חודש. הם לא עושים דבר, אין פה מדיניות. שר האוצר לא מפצה ואי אפשר לעשות הגבלות".

    לדבריו "בנט ביקש לעבור ל-50 אחוז עבודה מהבית במשרדי הממשלה וזה לא קרה בשום משרד, אפילו במשרד ראש הממשלה לא. אין להם מושג מה הם עושים ואנחנו תלויים רק בחסדי שמים".

    עוד אמר קיש: "הקורונה כנראה לא קראה את הספר של בנט. מה שחשוב זה להבין שאנחנו באירוע מאוד מורכב. צריך להקטין היחשפות. זה יכה הכי חזק אצל לא מחוסנים. אני מאוד מודאג".

    קיש התייחס לסערות בליכוד: "את הליכודניקים החדשים צריך להוציא. אם בתוכם יש אנשי ליכוד אמיתיים שיישארו אבל באופן כללי צריך להוציא אותם". ביחס ל'חוק ברקת' הוא אמר: "לגבי החוק של אמסלם אני חושב שהיו שם נושאים מגוונים, לא אהבתי את הנושא הפרסונלי שנועד לברקת אבל החוק עצמו הוא נכון. בחרתי להמנע".

    עוד אמר קיש בריאיון: "הממשלה הזו מעבירה חוקים רעים ומסוכנים: חוק החשמל, חוק הרשתות החברתיות, חוק כניסה לבתים ללא צו".



    0 תגובות