כואב: מה עובר על ילד שחווה חרם כיתתי?

    חיה ספיר No Comments on כואב: מה עובר על ילד שחווה חרם כיתתי?

    אז אולי זה נשמע קצת ילדותי, אבל לא, ממש לא, זהו נושא כאוב במיוחד שקורה רבות בבתי הספר, ובו 'מלכת הכיתה' במושגי הילדים מחליטה על חרם על תלמידה ספציפית | בתכנית 'עניין משפחתי' שוחחה אפרת ברזל עם ילדה כזו שעברה חרם מכוער ומשפיל, ובו שיתפה את התחושות הקשות והחוויה הלא נעימה | האזינו:

    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי שבוע בתכנית "עומקא דליבא" משוחחת אפרת ברזל עם אורחת הפותחת צוהר אל תוך חייה. השבוע, העלתה ברזל נושא מאד כאוב שמתרחש לעיתים בבתי הספר ובמוסדות הלימודים, על ילדים שעוברים 'חרם' מצד חבריהם.

    ברזל שוחחה עם אור, שעברה נידוי חברתי וכעת מספרת על התחושות הקשות: "זה היה שהייתי בכיתה ה' בגיל 10, ובמשך שנה שלימה אף אחד לא דיבר איתי, לא שיחק איתי, ואף לא רצה להיות בחברתי, ואפילו הופעלה נגדי אלימות מילולית ולעיתים גם אלימות פיזית" פתחה אור בתיאור המקרה.

    ברזל התעניינה: "עשית משהו שאת חושבת שבגללו זה קרה"? אור שיתפה בסיפור המצער: "תראי, זה אולי יישמע מצחיק, אבל מה שהיה זה שאחת הילדות שהיתה 'מלכת הכיתה' היה לה שיער ארוך, והיא יום אחד הסתפרה ולא היה נאה לה שהשיער שלי ארוך יותר משלה והיא פשוט ניגשה אליי והחליטה שאני חייבת לקצר את השיער, ומשסירבתי היא גזרה עליי חרם ומאז הכל התחיל" סיפרה בצער.

    האזינו לסיפור המלא:



    0 תגובות