ח"כ דודי אמסלם בריאיון: "בנט נמצא במצב נפשי מאוד קשה, מזל שהיו מאבטחים"

    אסתי פלד 4 Comment on ח"כ דודי אמסלם בריאיון: "בנט נמצא במצב נפשי מאוד קשה, מזל שהיו מאבטחים"

    ח"כ דודי אמסלם בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מיוחד וסוער תוקף בחריפות את מכירת הנגב כהגדרתו, "מיליון דונם עם 450 אלף עבירות בניה נמסר בצורה מסודרת לבדואים. בעוד עשור נראה אותם בפאתי אילת". על מיקי לוי: "עבד נרצע של לפיד". על מנדלבליט: "האיש נרדם, רק תגידו נתניהו תראו איך הוא מתעורר". על דחיית זכות העמידה: "השופט קיבל החלטה הזויה. רק הג'יניג'ים והשמאל יש להם זכות"

    צילום: פלאש 90
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) הנחשב לאחד מחברי הכנסת הפופולארים בכנסת, התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא וסיפר על המקרה יוצא הדופן בו ראש הממשלה הסתער בהתקף זעם לעבר יו"ר האופוזיציה, "הבנאדם הסתער עלינו, הוא נמצא בהתמוטטות, הוא כלום בממשלה הוא לא רלוונטי, הקורונה מתחילה להתפרץ ולכן הוא איבד".

    אמסלם הוסיף, "בנט נמצא במצב נפשי מאוד קשה ולכן הוא הסתער עלינו כמו במגרש כדורגל, מזל שהיו מאבטחים הוא היה יכול להכות אותנו".

    אמסלם תקף את התנהלות יו"ר הכנסת, "מיקי לוי הוא לא משמש כיו"ר הכנסת הלכה למעשה שתפקידו לדאוג למעמדה של הכנסת. הוא חניך תורן של לפיד. יו"ר הוועדות לא יכולים לשנות כלום בוועדות כי יש להם דיקטטורים מעליהם. ויו"ר הכנסת לא מתפקד כי הוא עבד נרצע של לפיד. הכנסת הפכה להיות בדיחה".

    ח"כ אמסלם הסביר את הכניעה המסוכנת של ישראל לבדואים, "מיליון דונם בדרום הארץ נתון לשליטת הבדואים, יש שם 450 אלף עבירות בניה בישראל, חלקם יושבים על תשתיות לאומיות. היום מסרנו בצורה מסודרת ורסמית את הנגב לבדואים. בעוד 10 שנים תראה אותם בפאתי אילת, מקבלים מים וחשמל על חשבון המדינה".

    אמסלם תקף את הדו פרצופיות של עבאס, "מנסור עבאס הוא מגדולי השקרנים בכנסת. מדובר בראש התנועה האיסלאמית שהרעיון שלהם זה לאכול את היהודים מבפנים. וזה מה שקורה כאן בעצם. הבוקר הם ניהולו הוא ווליד טאהא דוח שיח בערבית שעה ארוכה, לרגע חשבתי שאני בפרלמנט הפלסטיני ברמאללה".

    אמסלם מוחה על ההשואה בין ההתיישבות הצעירה לעבירות הבניה וההשתלטות על אדמות מדינה בנגב, "אין פורפורציות בין התיישבות הצעירה לבדואים, יש כמה מאות בתים לא מחוברים, זה לא בהשוואה לתת לבדואים מיליון דונם שזה רבע מדינה. ואגב מנדלבלוף לא אמר שום מילה על החוק, הרי יהודי שיעשה את זה יהרסו לו מיד את הבית. אנחנו צריכים להשוות את הזכויות של היהודים לערבים. אנחנו הולכים לפי תהום".

    אמסלם תקף את ההתקפלות גם של אלקין, "אנשים כאן שהשתלטו על הגה המדינה, מוכרים כל שבוע משהו אחר. גם את הנטיעות של קק"ל עצרו כדי לא להפריע לבדואים. אלקין שהוא ראש מנהל מקרקעי ישראל נתן הוראה לא להרגיז את הבדואים. מה שבנינו ב-70 שנה לא יעלה על הדעת שנאבד הכל תוך שנה".

    אמסלם הבהיר כי אינו מחליף מילה עם איש מאנשי ימינה, "אני לא מדבר איתם מילה וחצי מילה. עם מי שאני מדבר במליאה אני מדבר איתו בפרסה, אני לא מדבר עם ג'וב טוב חלפון ולא עם ניר אורבך, אני מזועזע מהאנשים הללו, אני לא יכול לראות אותם".

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מי שמדבר
      אני מפחד כשדודי אמסלם מתראיין

    2. 3

      מי שמדבר
      אני מפחד לשמוע את אמסלם מתראיין

    3. 2

      מצ"ב נפשי קשה זה לא חדש

    4. 1

      בית משוגעים ברשות החמור הגדול השקרן העצום עם גרוש על הראש ושכל בגרביים…