ניסיון מר: איך קמים מהשבר לאחר אסון ושכול?

    אבי יעקב No Comments on ניסיון מר: איך קמים מהשבר לאחר אסון ושכול?

    השבוע ביום שני בעת שהתרסק המסוק מול חופי חיפה, חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם רפאלי נזכרה ברגעי 'אסון המסוקים' בו נהרג בעלה | בתכנית 'עניין משפחתי' היא שיתפה את מירי שניאורסון ברגעי האסון, ובעיקר בהתאוששות ובשיקום המשפחה לאחר האסון

    חלקי המסוק שהתרסק צילום: Roni Ofer/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע התקרית המצערת שאירעה השבוע בנפילת המסוק מול חופי חיפה, ובו נהרגו שני טייסים של חיל האוויר, שוחחה מירי שניאורסון בתכנית 'עניין משפחתי' עם חברת הכנסת לשעבר מטעם מפלגת 'הבית היהודי' שולי מועלם רפאלי, שבעלה נפל גם הוא ב'אסון המסוקים' בו נהרגו 73 אנשים, ודיברה איתה על רגשות השכול, ועל התקומה לחיים חדשים לאחר השבר.

    שניאורסון פתחה את הראיון בהזדהות עם האסון הכבד שפקד את המרואיינת: "אני יודעת שעבר עליך שבוע לא קל, נפילת שני החיילים מהטייסת בטח החזירו אותך אחורה, לנפילת בעלך עליו השלום, שנהרג ב'אסון המסוקים'. נשמח שתשתפי אותנו איך קמים מהשבר, ומשקמים את המשפחה לאחר האסון" ביקשה שניאורסון.

    חברת הכנסת לשעבר סיפרה: "אז באמת זה לא היה קל, ביום שני בלילה שהתחילו להגיע אליי השמועות הקשות שהכותרת שלהם הוא שמסוק התרסק, הרגשתי שהלב שלי קופא, הרגשתי תחושה שהולכת להגיע המכה, וזה מיד העלה לי לזיכרון את חודש שבט לפני 25 שנה בו נהרג בעלי באסון המסוקים" שיתפה מועלם.

    לראיון המלא, האזינו:



    0 תגובות