ח"כ פינדרוס יוזם הפגנה נגד מעצרו של הבחור חיים מזרחי

    איתי גדסי 2 Comment on ח"כ פינדרוס יוזם הפגנה נגד מעצרו של הבחור חיים מזרחי

    ח"כ פינדרוס בקריאה לחברי הכנסת: "כולנו, כל מי שחשובה לו משטרה חזקה, אך לא אלימה – נתייצב ביום שלישי הקרוב בבית המשפט המחוזי בירושלים. נתמוך בחיים, נדרוש פיצויים עבורו, העמדה לדין של הבלשים העבריינים ושימת סוף לעבריינות המשטרתית"

    יצחק פינדרוס צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק פינדרוס קורא לחברי הכנסת להגיע לבית המשפט המחוזי בירושלים לתמוך בבחור חיים מזרחי, שנעצר על ידי המשטרה בשבוע שעבר בגאולה תוך אלימות קשה לאחר שהעיר לשוטר ששרט רכב.

    במייל ששלח לחברי הכנסת, כתב פינדרוס: "בית המשפט המחוזי בירושלים, ידון ביום שלישי הקרוב בערער שהגישה משטרת ישראל, על החלטת בית המשפט השלום לשחרר את הבחור חיים מזרחי שנעצר, נכבל, הוכה ועבר התעללות קשה, בעקבות כך שסייע לאישה שרכבה נשרט בעקבות נהיגה פרועה של רכב בלשי משטרה לא מזוהה. חיים העיר לבלשים כי שרטו את הרכב ובתגובה, נעצר תוך אלימות פיזית.

    הבחור שנעצר באלימות: "פירקו אותי, אפילו לשירותים לא נתנו לי ללכת"

    "המקרה כולו תועד על ידי מצלמות אבטחה ועדי ראיה. למרות זאת, במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו תוך טענות שקריות על אלימות מצדו נגד שוטרים. שופטת ביהמ"ש השלום עדי בר-טל מתחה בפסק דינה ביקורת נוקבת על המשטרה, הורתה לשחרר את חיים והוסיפה כי שמורה לו הזכות לפנות לערכאות המתאימות לצורך קבלת פיצוי.

    פינדרוס הדגיש: "במקום לקבל את פסק הדין, להתנצל, לפצות את חיים ולהעמיד את השוטרים העבריינים לדין, מחלקת התביעות של המשטרה הגישה ערעור על פסק הדין".

    מלכיאלי: "האלימות המשטרתית תימשך כל עוד מח"ש לא מתפקדת"

    "לכן, כולנו, כל מי שחשובה לו משטרה חזקה, אך לא אלימה. משטרה שעושה סדר, שומרת על החוק ומשרתת את אזרחי ישראל ולא פועלת נגדם – נתייצב ביום שלישי הקרוב (11.01) בשעה 10 בבית המשפט המחוזי בירושלים ברחוב סלאח א-דין 40, נתמוך בחיים, נדרוש פיצויים עבורו, העמדה לדין של הבלשים העבריינים ושימת סוף לעבריינות המשטרתית", קרא פינדרוס לחברי הכנסת.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם כולם יבואו בהמונם דתיים וחילונים אז יהיה סוף לזה .כל אחד יכול להיות הבא בתור חלילה והיה רוצה שיבואו בשבילו ואהבת לרעך כמוך