מנותק: שר האוצר מתנגד לפיצויים כבעבר: "רוב העסקים במצב מצוין"

    נדב דוד No Comments on מנותק: שר האוצר מתנגד לפיצויים כבעבר: "רוב העסקים במצב מצוין"

    שר האוצר אביגדור ליברמן בתדרוך לעיתונאים יוצא נגד בעלי העסקים שטענו להפסדים ומלגלג, "ראיתי את הדיבדנדים שהם משכו". ליברמן מבהיר כי הינו מתנגד לתו ירוק, התו שמגביל את בעלי העסקים. שרים בממשלה יוצאים נגד מדיניות הממשלה. כל חולה קשה שישי מתנגד ליטול תרופה

    גזירות ליברמן צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע איבוד השליטה של הממשלה על מגיפת הקורונה בגל החמישי, קריסת מערך הבדיקות ובידוד של מאות אלפי ישראלים שבתווך נפגעים עסקים רבים שמדווחים על ירידה דרסטית בהכנסות ופגיעה קשה בעסקים. שר האוצר ליברמן שמתנגד בחריפות לסגר או הגבלות בכדי להימנע ככל הנראה מפיצויים, העביר היום (ראשון) תדרוך לעיתונאים נגד בעלי העסקים שהצהירו על הפסדים כלכליים בגלל הגבלות הקורונה.

    לדברי ליברמן, אותם בעלי עסקים שדיברו בשבוע האחרון על ההפסדים והלקוחות שלהם, הם מהגדולים במשק, לשמחתי אותם עסקים שדיברו בתקשורת בגלל שהם בעלי חברות הנסחרות בבורסה, אני יכול לבדוק את הדוחות הרבעוניים שלהם, ראיתי את הדיבדנדים שהם משכו, אני מאחל לכולנו את אותו מצב גם בשנת 2022. נכון לעכשיו רוב העסקים במצב מצוין.

    על אפשרות למתווה פיצויים לבעלי עסקים שנפגעים כעת בגל האומיקרון אמר ליברמן: "תהיה עזרה לעסקים שנפגעו בגלל קורונה אבל לא תהיה חלוקת מתנות".

    למרות מדיניות הממשלה שר האוצר יוצא נגד התו הירוק: "אנחנו חייבים לשמור קודם כל על היציבות, שיקול דעת. מבחינתי למשל חשבתי ואני אומר את זה בצורה גלויה, תו ירוק כרגע לא עוזר בשום דבר".

    ליברמן הוסיף, "אין צורך בתו ירוק. היה הנחיות של תו ירוק בארנה, נכנסו אנשים בלי מסכות, מתחבקים, יורקים אחד על השני, אני קצת מופתע, להערכתי אפשר להסתפק בתו סגול. אותו דבר לגבי ימי בידוד אפשר להסתפק ב5 ימי בידוד" טען שר האוצר. כך מפרסם עמית סגל.

    בתוך כך מספר שרים החלו להתבטאות נגד הממשלה. שרת הכלכלה אורנה ברביבאי אמרה בדיון היום: "אנחנו לא ברורים בהנחיות שלנו, כל היום מבקשים מאתנו הבהרות". השר עודד פורר אמר: "כדי להבין חוסר אמון בציבור צריך ללכת לתורים של מד"א".

    תרופת הקורונה: עד כה 138 מאומתי קורונה סירבו לקבל טיפול באמצעות גלולות פייזר לטיפול בקורונה. 638 חולים קיבלו את הטיפול, כך שבערך על כל שישה מטופלים שקיבלו את הגלולה – אחד סירב, כך מפרסם נתי לגרמן.

    ממונה הקורונה, הפרופ' זרקא עדכן היום: "לגבי היעדרות של אנשי צוות רפואי ממערכת הבריאות – כרגע יש 2,000 אנשי צוות שמאומתים או נמצאים בבידוד".



    0 תגובות