ירושלים • אישי ציבור בתמיכה בברקת ובליאון

    גואל ועקנין No Comments on ירושלים • אישי ציבור בתמיכה בברקת ובליאון
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת העבודה ח"כ שלי יחימוביץ' הודיעה כי מפלגתה תתמוך במועמדותו של ניר ברקת לראשות העיר ירושלים משום שמשה ליאון, הנתמך על ידי אביגדור ליברמן ואריה דרעי הוא "משרתם של מושחתים". במקביל, חבר מועצת העיר פפה אללו החליט להסיר את מועמדותו לראשות העיר.

    ממטה משה ליאון נמסר בתגובה: כי יצא המרצע מהשק. הניסיון של ברקת להתחפש לליכודניק ולאיש המחנה הלאומי נכשל. התמיכה של שלי יחימוביץ ושל פפה אללו בברקת, מעידה על כך כאלף עדים. הבחירה עכשיו היא ברורה: מועמד השמאל- ברקת ומועמד המחנה הלאומי- משה ליאון.

    במקביל השר להגנת העורף גלעד ארדן וחברת הכנסת גילה גמליאל, הודיעו השבוע על תמיכתם במשה ליאון לראשות עיריית ירושלים. "אין לי ספק שמשה ליאון האיש הנכון והמתאים לשנות את פניה ולהפוך אותה לעיר גאה ופתוחה, עיר שבה לצעירים, לסטודנטים ולנשים יש משקל, מקום וקול" כותבת גמליאל. "על בסיס הכרותי עימו, אני בטוח ביכולתו של משה להיות ראש עיר מצוין לירושלים ולהצעידה קדימה" כותב ארדן.

    במכתביהם של השניים, מצטרפים ארדן וגמליאל לשורה ארוכה של שרים וחברי כנסת מהליכוד אשר הביעו תמיכה במשה ליאון וביניהם: גדעון סער, ישראל כ"ץ, יובל שטייניץ, סילבן שלום, וחברי הכנסת מירי רגב, דני דנון, זאב אלקין ואופיר אקוניס.

    ירושלים תמיכה ליאוין ירושלים תמיכה ליאון



    0 תגובות