משה בר סימן טוב: "יש כאוס טוטאלי במערכת החינוך"

    אסתי פלד No Comments on משה בר סימן טוב: "יש כאוס טוטאלי במערכת החינוך"

    מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מבהיר כי ישראל איבדה שליטה על המגיפה, ומבקר את אי ההגבלות על התקהלויות ומבהיר כי על הממשלה לטפל בדחיפות במערכת החינוך, "יש כאוס טוטאלי"

    צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר במהלך הגל הראשון והשני משה בר סימן טוב, התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס למצב הנוכחי והבהיר, "אין היום שליטה על קצב ההדבקה ואנחנו לא עושים את המאמצים הלאומיים כדי למתן את ההדבקה, או לפחות לדאוג שהחולים לא נגיע לשיא של חולים בבת אחת", סימן טוב הבהיר, "יש לי אמון גמור בגורמי המקצוע, אבל ברמה הלאומית אין לנו שליטה על קצב ההדבקה".

    סימן טוב ביקר את העובדה כי לא ננקטו הגבלות על התקהלות בישראל, "העובדה שנקטו במגבלות על נתב"ג זה היה בכיוון הנכון, אולי היה אפשר בעוצמה מאוד גבוהה. אבל העובדה שלא עשינו הגבלות על התקהלות או על לימוד בקבוצות קטנות יותר. אנחנו רואים שהלימודים לכאורה נמשכים כרגיל וישנם התקהלויות של עשרות אלפי איש".

    עוד הוסיף, "למרות שהזן מדבק ולכן אפשר לחשוב שאין מה לעשות, אפשר להוריד את קצב ההדבקה ויש לזה ערך מאוד גדול".

    סימן טוב מזהיר מעליה מהירה בחולים הקשים, "אני לא יודע מה יהיה, אבל קפצנו ב-40 חולים בשתי היממות, ועוד לא נאמרה המילה האחרונה, כל יום 40 חולים ברוטו, יש עניין להיות זהירים. כי אם באמצעות הצעדים שנעשה נגיע להצלת חיי אדם זה שווה את המאמצים, אבל בלי סגרו עם חיסונים".

    סימן טוב הבהיר את דעתו בניהול מגיפה, "הדרך לנהל מגיפה ולהתמודד איתה, אחד זה לקבל החלטות ושנית זה לדבר עם הציבור. לומר שאנחנו לא יודעים זה בסדר, כי המגיפה משתנה כל הזמן ומשנים תוך כדי תנועה. אבל עדיין צריך להיות בקשר עם הציבור ברמה היומית".



    0 תגובות