בעלות עסקים חרדיות בכנס 'תמך' בחסות מרכנתיל

    עפר גדנקן No Comments on בעלות עסקים חרדיות בכנס 'תמך' בחסות מרכנתיל

    בנק מרכנתיל העניק חסות לכנס ייחודי שקיימה עמותת 'תמך' לכ-1,000 נשים חרדיות מעולם העסקים. גב' יעל קלמנוביץ', מנהלת אזור ירושלים והדרום במרכנתיל ונציגת הבנק בכנס, הציגה את החוזקות של הבנק והמענה הייעודי שהוא מציע לפעילות העסקים במגזר.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכינוס מיוחד שנערך בבנייני האומה בירושלים אותו קיימה עמותת 'תמך', השתתפו כ-1,000 נשות עסקים מהמגזר החרדי. בנק מרכנתיל, כמי שמעניק שירות ייעודי ומותאם לעסקים קטנים ובינוניים, העניק חסות לכנס המיוחד. כמו כן, הציג הבנק את השירותים המגוונים שמעמיד ללקוחותיו בהתאם להיכרות העמוקה עם המגזר העסקי בתוך החברה החרדית.

    נציגת הבנק בכנס הייתה מנהלת אזור ירושלים והדרום במרכנתיל, גב' יעל קלמנוביץ', שסקרה את אבני הדרך המרכזיות בהיסטוריה של הבנק מימי הקמתו ועד היום. כמו כן, היא הציגה את מיקודי הפעילות של הבנק בקרב עסקים קטנים ובינוניים, כאשר החוזקות העיקריות שהוצגו על ידה בהיבט השירות והזמינות הוא שירות אישי, מתקדם ואטרקטיבי, כולל מענה טלפוני ישיר על ידי הבנקאי. בעולם שעובר הטמעה משמעותית של פעילות מקוונת וצמצום המענה האנושי, להתקשרות הישירה עם בנקאי ישנו ערך מוסף רב לבעלי עסקים.

    כמי שפעיל בקרב הציבור החרדי ומכיר היטב את אורח החיים, בנק מרכנתיל משתתף ביוזמות חברתיות ואף יוזם פעילויות למען הקהילה. הבנק פעיל בכל פלחי האוכלוסייה בישראל, תוך היכרות מעמיקה והתאמה מרבית לכל פלח. בנקאות מותאמת אישית, המכירה בצרכים האינדיבידואליים של כל אדם, היא אמירה משמעותית בעידן של אוטומציה וראייה אחידה. במקביל, הבנק פועל בהתאמה למגמות החדשניות של עולם הבנקאות המתקדם ומאפשר ליהנות משני העולמות במקביל.



    0 תגובות