למהדרין: מחלקת בשר בכשרות 'שארית ישראל' ב'אשפר' בבני ברק

    אבי יעקב No Comments on למהדרין: מחלקת בשר בכשרות 'שארית ישראל' ב'אשפר' בבני ברק

    בברכת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א נפתחה בטרקלין הבשר 'אשפר' בבני ברק מחלקת מוצרי בשר ועופות בכשרות 'שארית ישראל' | ב'אשפר' ממשיכים בתנופה האדירה, ובפנייה לכלל הציבור על כל גווניו וחוגיו, במטרה להביא את הבשר האיכותי והמשובח ביותר לכל הצרכנים, בכשרויות המהודרות ביותר,

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה משמחת בעולם הבשר המהודר, מחלקת בשר ועופות טריים בכשרות בד"ץ שארית ישראל נפתחה בטרקלין הבשר 'אשפר'. חברת הבשר המובילה 'אשפר' ממשיכה בתנופה האדירה, ובפנייה לכלל הציבור על כל גווניו וחוגיו, מתוך מטרה להביא את הבשר האיכותי והמשובח ביותר לכל הצרכנים, בכשרויות המהודרות ביותר, כך שכל אחד יוכל לבחור ולרכוש את הבשר בכשרות ובהידורים המועדפים עליו.

    כחלק מכך ובצעד משמעותי מאד כאמור, נפתחה כעת בתוך טרקלין הבשר המפואר של 'אשפר', השוכן ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק, מחלקת בשר ועופות טריים בכשרות המהודרת של בד"ץ שארית ישראל. וכך יוכלו מעתה הציבור הגדול המעוניין בכשרות 'שארית ישראל' ליהנות מבשר ועוף טריים, כשכל זאת בסטנדרטים הגבוהים של 'אשפר'.

    עם פתיחתה של המחלקה החדשה, עלו ראשי חברת הבשר 'אשפר' למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, על מנת להתברך מפיו. מרן שר התורה שליט"א בירך את ראשי החברה וחיזקם לעמוד על משמר הכשרות בהידור לטובת ולרווחת ציבור בני התורה. המחלקה בכשרות בד"ץ שארית ישראל ניצבת לצד מגוון הכשרויות המהודרות ביותר שניתן למצוא ב'אשפר', ובהם בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, בד"ץ העדה החרדית, רבני בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט, בד"ץ הרב רובין ועוד.

    המהלך הזה מגיע כחלק מהתנופה המחודשת של 'אשפר' עם פתיחתה של החנות החדשה והמפוארת המציבה סטנדרטים חדשים של חוויית קנייה באיכות וברמה הגבוהה ביותר. כשלצד זאת, ב'אשפר' שבים ומתחייבים למחיר הזול ביותר של מוצרי הבשר והעוף, כל זאת מתוך המטרה לתת את האפשרות לכלל הציבור ולבני התורה לרכוש את המוצרים המשובחים ולענג את השבת במחיר השווה לכל נפש.

     

     



    0 תגובות