- רדיו קול חי - -

ח"כ יולי אדלשטיין: "יש בממשלה הזו מכחישי קורונה"

צילום: פלאש 90

שר הבריאות לשעבר, ח"כ יולי אדלשטיין מתייחס למדיניות הממשלה בנושא הקורונה ואומר כי היא לא נערכה כנדרש לגל הנוכחי: "אני בכלל לא הייתי מגיע למצב הזה", אומר אדלשטיין בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר. "קניית זמן זה נחמד, אבל איזו היערכות הייתה? מנהלי בתי החולים זועקים, אנשים מבולבלים ולא מבינים מה לעשות. אני מסכים שהיה צריך לקנות זמן כדי להיערך – אבל לא הייתה היערכות".

"המשפחה שלי חיפשה אתמול בדיקות אנטיגן בשישה בתי מרקחת ולא מצאנו", מוסיף אדלשטיין. "קצת קשה לי לראות משפחה דלת אמצעים וברוכת ילדים שתעשה כנדרש בדיקות אנטיגן כל פעם שמישהו בסביבתה מאומת. איך אנשים יוציאו מאות שקלים על הבדיקות האלה?"

אדלשטיין המשיך: "כבוד ראש הממשלה בנט בגל הקודם היה מקפיד לומר שזה לא קורונה אלא דלתא, כרוצה לומר זה לא מה שהם התמודדו איתו בהצלחה אלא אצלי זה משהו אחר. עברה הדלתא עכשיו זה האומיקרון. זו אותה קורונה, וריאנטים תמיד היו. בהחלט יש מאפיינים שונים לאומיקרון אבל הוא היה קודם במקומות אחרים ויכולנו להיערך".

עוד אמר: "במצב הנוכחי, לא הייתי עושה כעת שום סגר, אבל אנחנו בסגר בפועל כי אנשים בבית. בתקופתי לא קיבלתי החלטות מתוך פאניקה ולחץ אבל גם נתנו פיצוי לאזרחים. יש בממשלה הזו מכחישי קורונה".

לאחר מכן הוא נשאל על האפשרות לפריימריז בליכוד והכרזתו כי יתמודד מול נתניהו: "מקווה שהבחירות לראשות הליכוד יתקיימו בשנה הקרובה. אתמודד מול נתניהו, עמו יש לי יחסים תקינים. אם נתניהו ינצח – נשאר באופוזיציה עוד הרבה שנים וכמובן שאשאר בליכוד".