ח"כ מקלב: "אין לממשלה סיעתא דשמייא"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מקלב: "אין לממשלה סיעתא דשמייא"

    ח"כ אורי מקלב בראיון ל"מהדורה המרכזית" ביקר את התנהלות הממשלה במאבק בהתפשטות הקורונה וציין כי דרש לתת את הבדיקות במסגרת קופות החולים, "הם גורמים לכך שאנשים נמנעים מלהידבק. הבדיקות צריכות להיות בחינם, הרי אתה דורש מהם להיבדק בגלל שנחשפו למישהו אחר"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ביקר את מדיניות הממשלה במאבק בקורונה שנראה יותר כאיבוד שליטה, "במסגרת תקנות שרוצים להעמיד בפנינו, הם אומרים שהם כן הצליחו. לטענתם הצלחנו לעכב את הגעת האומיקרון, ואז אתה רואה שזה לא מדוייק כי הכללים לא מדוייקים. הבלבול כאן גדול, הם מנסים לפרוס את ההדבקה כדי שלא יהיה לחץ של חולים קשים".

    מקלב האשים כי "הם גורמים לכך שאנשים נמנעים מלהיבדק, גם בגלל הקושי והתורים והעלות הכספית. אנשים מחכים ימים לתוצאה של הבדיקה. הבידודים הארוכים לפעמים עד חודש, במשפחה שכל פעם ילד אחר או בן משפחה אחר נדבק".

    לדברי מקלב, "אין להם סיעתא דמשייא, אין הזכרת שם שמיים ומימלא אין עזרת שמיים. אתה שומע אותם רק כמה אנחנו עשינו ורק אנחנו. אוי לנו מיום הדין אוי לנו מיום התוכחה, כמה הם דיברו כמה הם מסוגלים".

    מקלב סיפר כי על הדרישה לבדיקות, "אמרתי להם תתנו את הבדיקות בקופות החולים, תעשו רישום לפי משפחה עד הסכום הסביר, למה אתה מפיל הכל עליהם. אתה דורש ממנו הרי בגלל שנחשף למישהו אחר. הרי אנחנו משלמים יותר בגלל הבידודים, הרי אין מספיק מחוסנים ולכן זה גורם לממשלה לפגוע באלו שמחוסנים".

     



    0 תגובות