מנהיגים מכל העולם שלחו מכתבי ניחומים לנשיא המדינה על פטירת אימו ז"ל

    נדב דוד No Comments on מנהיגים מכל העולם שלחו מכתבי ניחומים לנשיא המדינה על פטירת אימו ז"ל

    נשיא ארה"ב, נשיא רוסיה ומנהיגים נוספים מרחבי העולם, שלחו מכתב ניחומים לנשיא המדינה על פטירת אמו אורה הרצוג ז"ל שהיום הובאה למנוחות בחלקת גדולי האומה בהר הרצל

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה יצחק הרצוג קיבל במהלך הימים האחרונים הודעות ואגרות תנחומים ממנהיגי העולם על מות אמו, אורה הרצוג ז"ל, רעייתו של הנשיא השישי, חיים הרצוג ז"ל.

    ג'ו ביידן, נשיא ארצות הברית כתב במכתבו: "הצטערתי לשמוע על מות אמך אורה. אבקש להביע את תנחומיי הכנים וחיבתי העמוקה לך, לבני משפחתך, ולכל עם ישראל בעת שאתם מתאבלים על לכתה. אמך הייתה אישיות יוצאת דופן שהקדישה את חייה לאומה שאהבה. בימים עצובים אלו, אני מקווה כי תמצא נחמה במחשבה על כל החיים בהם היא נגעה לאורך השנים הרבות של שליחותה למען מדינתה." עוד הוסיף בכתב ידו: "אמך הייתה דמות שהערכתי מאוד".

    ולדימיר פוטין נשיא רוסיה כתב לנשיא המדינה: "אנא קבל את תנחומיי העמוקים עם מות אמך. לכל אחד מאיתנו אמא היא האדם היקר והחשוב ביותר, ומותה הוא אובדן קשה מנשוא. אני משתתף בצערך ומאחל לך ולמשפחתך אומץ בשעה קשה זו."

    עמנואל מקרון, נשיא צרפת מסר: "עם היוודע מות אמך אני רוצה להעביר את תנחומיי ולשלוח את תמיכתי כחברך."

    רג'יפ טאיפ ארדואן, נשיא טורקיה כתב: "ידוע היטב שלא ניתן למלא את המקומות של אמהותנו. אני משתתף בצערכם בלב שלם ושולח תנחומים כנים בשמי ובשם האומה שלי."

    חמד בן איסה אל ח'ליפה, מלך בחריין כתב: "בשם העם והממשלה של ממלכת בחריין, אנו שולחים את תנחומינו הכנים לכבודו ולמשפחת הרצוג, בתפילה לאל הכול יכול להעניק רחמים ומחילה, סבלנות ונחמה על המנוחה, קרוביה ועל הוד מעלתך."

    פליפה השישי, מלך ספרד מסר גם הוא: "בשם ממשלת ספרד ואזרחיה אני מבקש להעביר לך את תנחומיי הכנים ביותר על אובדן מצער שכזה."

    קתרינה סקלארופולו, נשיאת יוון: "בצער רב נודע לי על פטירתה של אמך אורה הרצוג, אישה חלוצה, פעילה חברתית וסביבתית, שפעלה בלהט למען טובת הציבור, רווחת בני ארצה והתקדמות האומה שלה."

    חלימה יעקב, נשיאת סינגפור: "סינגפור זכתה לכבוד לארח את גברת הרצוג כאשר ליוותה את הנשיא המנוח חיים הרצוג בביקורו הממלכתי בשנת 1986. באותה הזדמנות קראנו לכבודה מין ייחודי של פרח הסחלב. יהי רצון שזכרה ימשיך להיות מבורך."

    סלומה זוראבישווילי, נשיאת גאורגיה: "מסירותה של אורה הרצוג למען מדינת ישראל היא מופת. כפעילה חברתית, הגברת הראשונה וכאם, היא נלחמה לשגשוגה של ישראל והקימה משפחה נהדרת. אני בטוחה שמורשתה תמשיך לעורר ערכים של תרבות, פטריוטיות ומסירות לדורות הבאים."

    בין המנהיגים שכתבו מכתבי ניחומים לנשיא המדינה, נשיא ארצות הברית, נשיא רוסיה, מלך בחריין, מלך ירדן, מלך ספרד, נשיא טורקיה, נשיא מצרים, נשיא צרפת, נשיאת יוון, נשיאת סינגפור, נשיא אקוודור, נשיאת גאורגיה, נשיאת מולדובה, נשיא ארמניה, נשיא קפריסין, נשיא אוזבקיסטן וכן מהמדינות ברזיל, רואנדה, גואטמלה, פרגוואי, הרפובליקה הדומיניקנית, תאילנד, רומניה, בוסניה-הרצגובינה ומנהיגים יהודים מרחבי העולם.



    0 תגובות