ח"כ טיבי בריאיון: "אנחנו נגד גיוס בכפיה ונתנגד לחוק"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ טיבי בריאיון: "אנחנו נגד גיוס בכפיה ונתנגד לחוק"

    ח"כ אחמד טיבי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את רע"מ על מדיניות הממשלה בנגב ומבהיר, "הכל בלוף, אלקין מראש אמר שמדובר בעבודות לשלושה ימים. כפי שהיה לפני שבועיים"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אחמד טיבי התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למאבק על הנגב וההבדלים בין מאבקם למאבק של רע"מ, "יש הבדל בין רע"ם לרשימה המשותפת שלא משתפת שום פעולה עם הקואליציה, ולכן אנחנו נגד רע"ם" הבהיר טיבי.

    לדבריו, "הקואליציה צריכה לשאת באחריות על מה שקורה על התושבים בנגב. מהבוקר יש הודעות של הישג, הכל בלוף. השר אלקין אמר מראש שהעבודות יהיו ל-3 ימים וכך היה, בדיוק כפי שהיה לפני שבועיים. ההודעות של רמ"י וקק"ל שהם ישובו בקרוב לעשות אותו מעשה מדאיגות מאוד, אבל הם חלק ממדיניות הממשלה".

    על חוק תיעוד הפגנות ע"י מצלמות הגוף, "אנחנו עדים לאלימות המשטרה לאחרונה ובכלל, רק לפני שבוע היה את המקרה של האזרח מזרחי שהותקף ע"י המשטרה. גם בנגב וגם באום אל פאחם, המשטרה אומרת שהיא סיפקה מצלמות למשטרה, אנחנו מבקשים בחוק שהשוטרים ידליקו את המצלמות כבר בתחילת ההפגנה ולא מתי שהקצין אומר, ושיש תלונה, יפתחו את המצלמות לטובת הציבור".

    על חוק הגיוס הבהיר טיבי את דעתו בעניין, "אני נגד כפייה בנושא הזה ברשימה המשותפת, במפלגות החרדיות אמרו לנו שזה ציפור הנפש, ולכן ביטאתי את עמדתי והיא התנגדות לחוק הזה".

     

     



    0 תגובות