ח"כ קטי שטרית על משפט נתניהו: "העדויות נופלות בזו אחר זו"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ קטי שטרית על משפט נתניהו: "העדויות נופלות בזו אחר זו"

    ח"כ קטי שטרית על האפשרות שנתניהו יפרוש במסגרת הסדר הטיעון: "אני אישית לא עסקתי במי היורש. כרגע זה לא הזמן. אנחנו שומעים דברים רק מהתקשורת, אף אחד לא עדכן אותי על עסקה כזו או אחרת ואני מציעה להתאזר בסבלנות"

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ קטי שטרית שוחחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחסה למשפט נתניהו על רקע הפרסומים על משא ומתן להסדר טיעון: "בכל דיון אנחנו רואים כמה העדויות נופלות אחת אחרי השנייה. אני מאוד מקווה שהאמת תתגלה בסופו של דבר", אומרת שטרית.

    שטרית התייחסה גם לרשת האיראנית שגייסה נשים ישראליות לאיסוף מידע על ישראל: "מדובר ברשת שהתפרסה מצפון לדרום. האיראנים דגו נשים מוחלשות שהיו זקוקות לכסף והפעילו אותם לעשות דברים שונים. מי שניסתה "להפיל" אותי היא מישהי שעזרתי לה רבות. היא הודיעה למפעיל שלה שיש לה קשר איתי והוא הבין שיש לו תפוח אדמה לוהט כי מדובר בחברת כנסת.

    "היא פגשה אותי לפני חמישה חודשים כביכול באקראי וביקשה שאעזור לה להעביר את בנה ליחידת מודיעין בצה"ל. אמרתי לה שצה"ל זה מקום מאוד סגור ואין לי השפעה על דבר כזה", סיפרה שטרית.

    היא נשאלה לגבי האפשרות שנתניהו יפרוש במסגרת הסדר הטיעון: "אני אישית לא עסקתי במי היורש. כרגע זה לא הזמן. אנחנו שומעים דברים רק מהתקשורת, אף אחד לא עדכן אותי על עסקה כזו או אחרת ואני מציעה להתאזר בסבלנות".

    ביחס לסערת הנטיעות בנגב אמרה שטרית: "יש פה כניעה לפורעים. תוקפים את כוחות הביטחון והנציגים שלהם בכנסת עוד מאיימים במשבר קואליציוני. הממשלה עוברת סחיטה על ידי התנועה האיסלאמית. הנטיעות זה לא העניין. זו בושה וחרפה שאין קו אדום ועושים הכל בשביל לשרוד פוליטית".



    0 תגובות