פרופיל • אוריאל בוסו – פתח תקווה

    אסתי פלד 1 Comment on פרופיל • אוריאל בוסו – פתח תקווה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אוריאל בוסו (40), אב ל-6 ילדים, הוא יו"ר ש"ס בפתח תקוה וממלא מקום ראש העיר מאז שהחל את שליחותו הציבורית. כשליח נאמן של בוחרי ש"ס בעיריית פתח תקוה, הוא אף מתפקד כיו"ר מינהל שפ"ע, יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה, מ"מ יו"ר החברה לפיתוח פתח תקוה, חבר הוועדה המחוזית ועוד.

    בוסו התחיל את פעילותו הציבורית לפני שבע שנים, בעקבות בקשתם של רבני ובכירי התנועה בעיר. בשיחות עם עמיתים הוא תמיד מדגיש את העובדה שכל הנציגים עובדים מכוחו של מרן. לדבריו, זה נותן לו תחושה של שליחות ושייכות למפלגה ערכית ותורנית.

    במהלך השנים האחרונות עסק בתחומים מרכזיים בעיר: למעלה מ-3,500 ילדים לומדים ברשת החינוך של ש"ס בעיר. לשכתו היא היחידה שמסייעת באופן מלא לכל הפונים בבקשות לסיוע בהנחת ארנונה.

    בשעות הפנאי הנדירות, בוסו משתדל להיות עם המשפחה. מעבר לכך, הוא חבר בארגוני זק"א והצלה בעיר ובזמנו הפנוי משתדל לסייע ככל שאפשר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לאדון אלי ישי אנא ממך תגלי לנו את פרצופך היפה בפרסומת בעיתון אתה מבלט את הססמה של יחד לנצח והנה אנו רואים רק שתי דמויות אלי ישי ושטבול איפה מרזל מה אתה מתכחש אליו הכנסת הוצאה את כהנה מלכהן בכנסת ואתה מכנס אותו בדלת אחורית ואני רוצה להזכיר לך מה אמר מרנן שאתה משתמש בו אמר אני אפקיר נפשות של יהודים בשביל חלקת אדמה בשביל הר או גבעה אדוני היקר תתכונן במידה ותבחרו תחכה לך עבודה קשה עם השותפים ועדיף שעה אחת קודם ? …….