כל מה שרציתם לדעת על פלא היוגורט

    עפר גדנקן No Comments on כל מה שרציתם לדעת על פלא היוגורט

    יוגורט הוא פלא. אנחנו פוגשים אותו כמעט מדי יום במכולת, במקררים של הסופר ונהנים מטעמו, אבל לא תמיד מודעים עד כמה הגביע הקטן שאנו מחזיקים ביד הוא פשוט פלא מהטבע. 'דנונה', המותג המוביל בקטגוריית היוגורטים, מזמין את כולנו להכיר את סגולותיו הייחודיות של היוגורט כמוצר בעל ערך תזונתי גבוה, המשלב טעמים נפלאים עם הרגשה נפלאה, או במילים אחרות: פלא של ממש.

    16:30
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ירושלים: אלפי בני ישיבות מעדת תימן התכנסו לשמחת חג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ליוגורט שאנו צורכים מגוון רחב של יתרונות: הוא מכיל אחוזים ניכרים מצריכת הסידן היומית ולא מעט חלבון, כמו גם חיידקים טובים, ויכול להיות ארוחה קטנה ומזינה. בקיצור, יש לא מעט סיבות שגורמות ליוגורט להפוך לפלא.

    את הפלא הזה ניתן לשלב בהרבה מאד הזדמנויות במהלך היום: היוגורט משתלב היטב בארוחות חלביות, כתוספת בפני עצמו או כחלק ממנות, ניתן ליהנות ממנו כנשנוש ביניים בין הארוחות ואפילו כמקור לחלבון לאחר פעילות גופנית. מגוון אפשרויות הצריכה שלו, לצד הטעמים המגוונים והקלילות, הופכים את היוגורט לאחד המוצרים הפופולריים והנגישים ביותר. זו כבר סיבה טובה לדעת עליו יותר – ו'דנונה', המותג המוביל והמומחה ביוגורטים, מזמין את כולנו להכיר לעומק את יתרונות היוגורט וסגולותיו התזונתיות.

    הדגש העיקרי הוא על כך שיוגורט הוא מוצר טבעי. הוא מורכב משילוב של חלב ומחמצת, המעניקים לו את המרקם הייחודי, הטעם החמצמץ והסגולות התזונתיות. על הבסיס הזה מרחיבים ב'דנונה' את מגוון המוצרים, כך שיתכתב עם דרישות צרכניות ומגמות צריכה חדשות. כיום, ניתן ליהנות ממגוון רחב של טעמי ומרקמי יוגורט מסוגים שונים, כך שכל אחד יכול למצוא את הטעם שאליו הוא מתחבר ולכלול אותו בתפריט היומי, בכל הזדמנות שיחפוץ בכך.

    'דנונה', המותג המוביל בקטגוריית היוגורטים, מזמין את כולנו להכיר לעומק את התועלות הייחודיות של היוגורט ועד כמה קל ופשוט לשלב אותו בתפריט היומי שלנו, כחלק מאורח חיים מאוזן. כשמדובר במוצר בעל ערך תזונתי גבוה המשלב כל כך הרבה פלא בכל גביע, אין ספק שנפלא לדעת עליו יותר.



    0 תגובות