מנכ"ל משרד המשפטים: "בתוך 45 יום המשפחות יוכלו להגיש בקשה לקבלת הכסף"

    אסתי פלד No Comments on מנכ"ל משרד המשפטים: "בתוך 45 יום המשפחות יוכלו להגיש בקשה לקבלת הכסף"

    מנכ"ל משרד המשפטים ערן דוידי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" סיפר על ההליך לגיבוש מתווה הפיצויים למשפחות הנספים במירון, כמה יקבלו ומדוע אין עדיין פיצויים למשפחות הנפגעים?

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד המשפטים ערן דוידי התראיין הערב (חמישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא וסיפר על מתווה הפיצויים ששר המשפטים יחד עם שר האוצר גיבשו לטובת משפחות הנספים באסון מירון, "22.5 מיליון ש"ח יופנו למשפחות שכל אחת תקבל חצי מיליון. זה הגיע מפניות של משפחות הנפגעים, שר המשפטים פנה לשר האוצר ויחד הובילו את המהלך לפיצוי המשפחות באסון הכי נורא שקרה כאן".

    עוד הוסיף, "מדובר בעזרה ראשונה למשפחות ויש מקרים קשים, זה מקרה וולונטרי. הרבה יותר אנושי להביא את הכסף בזמן קצר מאוד ולכן זה מקרה יעיל וטוב".

    "צריך להגיד שמדובר על משפחות הנספים ולא על משפחות הנפגעים, כי זו הדרך הכי מהירה של הממשלה לתת כסף. אין כאן מדע מדויק כמה לתת. ישבנו צוות מומחים ממשרד המשפטים והאוצר וגיבשנו סכום שייתן למשפחה לעמוד על הרגלים".

    מנכ"ל משרד המשפטים סיפר על הצעד הבא, "ביום ראשון יוקם הצוות ובתוך 45 יום נקבע את הנהלים, למי לפנות ואיך מקבלים את הכסף עד לקבלת חשבון בנק. לצערנו מאסונות קודמים מתווה פיצויים לקחו זמן והמון בירוקרטיה, לכן החשב הכללי עושה הכל שזה יהיה מהלך פשוט. ראינו מקרים וקראנו מכתבים והבנו את המצב. השר סער רתם את שר האוצר לעניין".

     



    0 תגובות