ירושלים • חנוך ורדיגר טוב לירושלים?

    דוד קורצווייל No Comments on ירושלים • חנוך ורדיגר טוב לירושלים?
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'טוב לירושלים' יצאו לדרך באופן רשמי כאשר הסלוגן המרכזי שלו הוא "טוב זה אחרת". הקמפיין עוסק בשלושה נושאים: התנאים בהם נמצאים מוסדות החינוך והאפלייה בקבלה אליהם, המחסור בתעסוקה לציבור החרדי בירושלים, וההזנחה בשכונות החרדיות.

    בשלב ראשון, נתלו במסגרת המקפיין מודעות בכל רחבי ירושלים, כאשר כל מודעה עוסקת באחד משלושת הנושאים הנ"ל: "טוב זה עשייה אחרת בחינוך", "טוב זה חשיבה אחרת בתעסוקה", "טוב זה רמה אחרת באיכות חיים". כל הקמפיינים נסגרים בסלוגן "עובדים בשבילך", מה שמחבר אל הקמפיין את הקהל הטבעי של 'טוב', והוא ציבור החרדים העובדים, ומחדד את ההבדל בין 'טוב' לבין המפלגות החרדיות האחרות, בכך ש'טוב' היא רשימה אחרת שעובדת בשביל הציבור.

    במטה ההסברה של 'טוב' מסבירים כי הקמפיין נועד לעסוק גם במהות וגם בפרטים. "במהות, מהבחינה הזאת שהציבור מאס בשלטון העסקנים והוא מחפש אנשי ציבור מסוג אחר שעובדים באמת בשביל הציבור ובשביל הצרכים האמיתיים שלו ולא בשביל אינטרסים שלא מן המניין" אומרים במטה ומוסיפים כי "הקמפיין עוסק גם בפרטים, בנושאים שמעסיקים כל חרדי בירושלים: התנאים הירודים במוסדות החינוך והאפלייה בקבלה למוסדות חינוך של עובדים, ספרדים, ובעלי תשובה; בעיית התעסוקה החריפה שיש בעיר, כאשר אלפי זוגות חרדיים חשים אבודים מהבחינה הזאת; ההזנחה והלכלוך שיש בשכונות בהן מתגורר הציבור החרדי והעדר גנים ציבוריים וגני משחקים שמותאמים לציבור החרדי".

    טוב זה אחרת באיכות חיים

    טוב זה אחרת בחינוך

    טוב זה אחרת בתעסוקה



    0 תגובות