ח"כ הנגבי: "מעריך שנתניהו שאף להסדר דומה לזה של דרעי"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ הנגבי: "מעריך שנתניהו שאף להסדר דומה לזה של דרעי"

    ח"כ צחי הנגבי בשיחה עם 'קול חי': "אני מעריך שהוא הוא שאף להסדר טיעון בסגנון דומה למה שקיבל דרעי. אין עניין להאריך את המשפט הזה שמייסר את כל המדינה לאורך שנים. ראינו לאורך חודשים ארוכים שעדי התביעה המרכזיים לא סיפקו את הסחורה"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ צחי הנגבי שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר ומתח ביקורת על התנהלות הממשלה בנושא הקורונה: "אמרנו מלכתחילה שהממשלה הזו כל מאווייה להתחנף לציבור ולברוח מכל החלטה רצינית וזה אכן רק הלך והחריף עם הזמן. ראינו לאורך החודשיים האחרונים שמצד אחד הם הזהירו ממה שיהיה. אבל אפס מסקנות, עומדים מתריעים ולא מקבלים החלטות".

    לדבריו "אף אחד לא מדבר על סגר עם כמות המחוסנים שיש בישראל. הם מפחידים את עצמם מסגר ואחר כך מתגאים שמנעו אותו. אין היגיון בסגר, הכישלון האו בקבלת החלטות מעשיות. איזה היגיון יש בביטול הבידוד לילדים כשברור בוודאות שאנחנו בשיא המגיפה? כי שאשא ביטון עמדה על רגליה וזעקה".

    הנגבי תקף: "איך אפשר לא לפצות בתי עסק שיש להם ירידה של עשרות אחוזים בהכנסות? דווקא פה עם מאוד קשוחים ולא מנסים להתחנף לציבור".

    "מדי יום מתים למעלה מ-40 אנשים. אתה יודע מה קרה שאנחנו העברנו להם את המדינה? היו 22 חולים קשה, היום באזור ה-900".

    הוא הבהיר: "אי אפשר להאשים את הממשלה בעובדה שיש מגיפה, מה שצריך להאשים זה בכישלון הניהולי. התזזיתיות בקבלת ההחלטות והעובדה שיש חמישה-שישה ראשי ממשלה. זו ממשלה ללא מנהיגות וללא חזון".

    הנגבי התייחס למגעים שהתקיימו בין נתניהו לפרקליטות על הסדר טיעון ולמהומות שהתעוררו בליכוד בעקבות זאת: "לא היה מקום להתגוששות הזאת, אבל היא גם לא הייתה כל כך קיצונית. התקשורת עטה על זה בהגזמה. כל אחד ידע ש-90 אחוז מחברי הליכוד עומדים מאחורי נתניהו ומקווים שימשיך להוביל אותנו".

    הוא נשאל מה נתניהו קיווה להשיג במשא ומתן הזה: "אני מעריך שהוא הוא שאף להסדר טיעון בסגנון דומה למה שקיבל דרעי. אין עניין להאריך את המשפט הזה שמייסר את כל המדינה לאורך שנים. ראינו לאורך חודשים ארוכים שעדי התביעה המרכזיים לא סיפקו את הסחורה. המשפט עצמו אמור להסתיים בעוד 3-4 שנים ועצם קיומו הוא מטלה קשה לכל הצדדים".



    0 תגובות