בר לב בנאום חצוף: "אתם האופוזיציה וחברכם העבריינים צריכים לחשוש"

    איתי גדסי 1 Comment on בר לב בנאום חצוף: "אתם האופוזיציה וחברכם העבריינים צריכים לחשוש"

    השר לביטחון פנים בר לב שובר כל שיא אפשרי של חוצפה בכנסת, במענה להצעת אי אמון של ח"כ ליצמן מלכיאלי על האזנות הסתר הבלתי חוקיות שביצעה המשטרה נגד האזרחים וציין בתשובתו כי אין מענה הולם להצעה כמו עסקת הטיעון של ליצמן ודרעי, "מי שצריך לחשוש מגלויים העלולים להתגלות על שימוש בעבר שלא על פי חוק – זה דווקא אתם האופוזיציה וחבריכם העבריינים"

    צילום: פלאש 90
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רגע פרשת האזנות הסתר הלא חוקיות שביצעה משטרת ישראל לאורך שנים רבות, במהלכם אף פרצה מרחוק למכשירי הפלאפון של בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו ועוזריו הקרובים.

    השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, השיב הערב (שני) תשובה מטעם ממשלת ישראל בתגובה להצעת אי-אמון שהוגשה על ידי חברי הכנסת ליצמן ומלכיאלי על העבירות החמורות שביצעה המשטרה, ותשובתו הדהימה את המערכת הפוליטית בחוצפתה, לדבריו, "אין הולם ואין תשובה טובה יותר לטענות המועלות בהצעת אי האמון הזו מכך שח"כ ליצמן, אשר בימים אלה ממש, עומד לחתום על עסקת טיעון בנוגע להפרת אמונים, לאחר שהגן מהסגרה, וח"כ מלכיאלי, שיו"ר המפלגה שלו, אדם שכבר ריצה עונש מאסר, והתפטר לפני ימים ספורים מהכנסת במסגרת עסקת טיעון לאחר שהודה בעבירות נוספות, הם אלו שהגישו את הצעת אי האמון הנוכחית".

    בר לב הוסיף ותקף את הקואליציה שאז שהעיזה לבקר את המשטרה, "אותה אופוזיציה שהגישה את אי האמון הזה, היא הקואליציה לשעבר שב-12 שנות שלטונה הפרויקט אולי המוצלח ביותר שלה, היה הפרויקט להחלשת משטרת ישראל ומערכות אכיפת החוק בישראל".

    למרות העבירות החמורות שלכאורה ביצעה משטרת ישראל נגד אזרחי המדינה, השר בר לב אמר, "אני לא אתן לכם לחבוט במשטרת ישראל שלא בצדק ומה שקרה בימים האחרונים חרג וחורג מכל פרופורציה. אני אומר בצורה ברורה לכל מי שמצפה ממני לערוף ראשים, לא כך נגלה את האמת, לא כך נתקן את אשר עוללתם".

    השר הבהיר כי הוא מסתפק בבדיקה של היועמ"ש, "כמובן שאין זה אומר שבעבר אולי אף בעבר הרחוק שאתם חברי האופוזיציה הייתם מופקדים על משטרת ישראל לא היו חריגות ושימוש פירטי שלא על פי דין. ולכן החליט היועץ המשפטי לממשלה להקים ועדת בדיקה בראשותה של עו"ד עמית מררי המשנה ליועץ המשפטי שתבדוק גם לאחור, אולי בתקופתכם שלכם, האופוזיציה, היה אירוע פרטני כזה או אחר בו היה שימוש לא כחוק בטכנולוגיה כזו או אחרת".

    בר לב סיים את נאומו המחוצף והמדהים ואמר, "ולכן מי שצריך לחשוש מגלויים העלולים להתגלות על שימוש בעבר שלא על פי חוק – זה דווקא אתם האופוזיציה וחבריכם העבריינים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      התגובה שלו משקפת בדיוק את השמאל המתנשא שחושב שהמדינה שייכת לו
      די לממשלה הרעה הזאת