דרעי על חוק הגיוס: "ניסיון לפגוע בבני הישיבות ולהוציא אברכים מלימודם"

    איתי גדסי No Comments on דרעי על חוק הגיוס: "ניסיון לפגוע בבני הישיבות ולהוציא אברכים מלימודם"

    ח"כ זועבי שהצביע נגד החוק בפעם הראשונה, הצביע בעד החוק הערב והסבירה, "הקואליציה הממשלתית התחייבה שלא להשתמש בחוק גיוס החרדים לאשרור חוק דומה לבני החברה הערבית"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר העברת חוק הגיוס הערב (שני) במליאת הכנת, יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי הגיב על אישור חוק הגיוס בקריאה ראשונה ואמר, "בתוך הכשלונות הענקיים של בנט ולפיד בטיפול בקורונה וביוקר המחיה, ולאחר הכישלון הקודם באישור חוק הגיוס, הם מצאו זמן הערב להביא שוב את חוק הגיוס הפוגעני ולאשר אותו בתמיכת נציגי התנועה האיסלמית".

    דרעי הבהיר כי "מטרתו היחידה של החוק הוא ניסיון לפגוע בבני הישיבות ולהוציא אברכים מלימודם. אבל זה לא יעזור להם. אף תלמיד ישיבה שתורתו אומנותו לא יעזוב את הגמרא בכפיה. לומדי התורה לא יוכנסו ביעדים ומכסות. את קול התורה לא ישתיקו במדינת היהודים".

    ריידא רינאוי זועבי (מרצ) שהצביעה נגד חוק הגיוס לפני שבועיים והערב הצביע בעד כתבה לאחר העברת החוק: "לאחר שהגעתי להבנות עם הקואליציה בנוגע לבעיות של הבדואים בנגב בענייני הקרקעות, הדיור והישובים הבלתי מוכרים ובניית תוכנית כוללת שמטרתה פיתוח מתקנים בכפרים הבדואים בנגב".

    עוד הוסיפה, "כמובן לאחר שהקואליציה הממשלתית התחייבה שלא להשתמש בחוק גיוס החרדים לאשרור חוק דומה לבני החברה הערבית, וכל חוק בהקשר זה הנוגע לציבור הערבי, הצבעתי היום בעד חוק הגיוס לחרדים".



    0 תגובות