אריה קינג: "המשטרה פעלה בשירות האויב הערבי"

    מהדורת הבוקר No Comments on אריה קינג: "המשטרה פעלה בשירות האויב הערבי"

    סגן ראש העיר ירושלים, אריה קינג בריאיון ל'קול חי': "כשהשוטרים פגעו בבן-גביר, הייתי בפגישה עם הממ"ז וראש העיר ומשפחת יושבייב, במטרה למצוא פתרון למצב, בידיעת בן גביר. לצערי, משטרת ירושלים הוכיחה שהיא משטרת אל-קודס, פעלה בנכלוליות, הוציאה אותנו מהאיזור ותקפו את בן גביר. הם פעלו בשירות האוייב הערבי"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש העיר ירושלים, אריה קינג שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על אירועי שייח ג'ראח: "כשתקפו את בן גביר וכשפגעו בו – אני הייתי באותה שעה בפגישה עם מפקד מחוז ירושלים, עם ראש העיר ועם משפחת יושבייב, והכל בידיעתו ובתיאום עם בן גביר כשהמטרה למצוא פתרון למצב", סיפר קינג.

    "לצערי משטרת ירושלים הוכיחה שהיא משטרת אל קודס, משטרת ישראל הוכיחה שהיא משטרת ישמעאל – פעלה בנכלוליות ובתחמנות ובעצם הוציאה אותי ואת משפחת יושבייב מהאזור ובאותה שעה תקפו את בן גביר ופרצו לביתם של יושבייב. הכל היה מתוכנן, קציני משטרה בכירים פעלו בשטח בירושת האויב הערבי", טוען קינג.

    לדבריו "התנהל משא ומתן בין לשכת ראש הממשלה לבין ראש העיר ליאון בתיווכי ובידיעה של בן גביר. אני אומר לך, בנט היה מעורב בכל מה שקורה שם. ממ"ז ירושלים גם היה מעורב והם שמו להם למטרה לפגוע בבן גביר ולפגוע ביהודים שנמצאים שם".

    קינג הסביר: "בן גביר מבחינתם עצם בגרון, החמאס מאיים, הערבים מתחממים. למה? כי איתמר פתח שם לשכה? היום יגיעו עוד חברי כנסת".



    0 תגובות