כחול לבן מחרימים את ההצבעות: גורמים בכירים: "התנהגות ילדותית"

    איתי גדסי No Comments on כחול לבן מחרימים את ההצבעות: גורמים בכירים: "התנהגות ילדותית"

    לאור מספר חוקים שמקדם שר הביטחון ואינם מתקדמים במהירת שבה חפץ, החליט שר הביטחון גנץ להחרים את ההצבעות בכנסת. גורמים בכירים בקואליציה תקפו בחריפות את גנץ: "כמו ילד קטן. אולי הוא שוב מדמיין ממשלה עם ביבי"

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כאוס בקואליציה: לאחר איומי רע"מ על המשך החרמת ההצבעות בכנסת, שר הביטחון בני גנץ כינס היום (שני) את סיעת כחול לבן לדיון משותף על תהליכי החקיקה ועבודת הממשלה הנוגעת לנושאי ביטחון ולנושאים נוספים באג'נדה של כחול לבן ותקועים ללא תזוזה למורת רוחו של גנץ.

    בסיום הישיבה, החליט גנץ להרים דגל אדום בקואליציה בהסכמה של כלל חברי הסיעה  והודיע כי כחול לבן לא תיקח חלק היום בהצבעות במליאת הכנסת פרט להצבעת האי אמון.

    שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ אמר בסיום הישיבה: "צר לי שגורמים פוליטיים ופופוליסטיים, חלקם פוסט ציונים ממש, החליטו לפגוע בביטחון המדינה במודע, בחיילי החובה, במשרתי הקבע ובאנשי המילואים ששומרים על המדינה, *והם יותר חשובים למאבק באיראן לא פחות מכל מטוס או מערכת מתוחכמת".

    גנץ הבהיר כי "אי אפשר שפעם אחר פעם הקצוות ימשכו את המרכז בממשלה. מי שלא מצביע בעד החלטות הממשלה מסכן את המשך קיומה".

    גורמים בכירים בקואליציה תקפו את גנץ באופן חסר תקדים ואמרו, "מאוד הופתענו מהצעד של גנץ וזה אחרי שכל בכירי הקואליציה גיבו אותו. זאת התנהגות ילדותית של גנץ שחושב שכולם מטומטמים. לא מדובר בבטחון המדינה אלא בפנסיות של חברים שלו" תקפו הבכירים.

    עוד מסרו כי "גנץ בעצם תקע את כל החקיקה שהייתה אמורה לעבור היום כולל נקודות זכות למשלמי המיסים. שוב גנץ מתנהג כחמוץ ומנסה לערער את היציבות של הקואלציה כמו ילד קטן. אולי הוא שוב מדמיין ממשלה עם ביבי".



    0 תגובות