רא"מ בריטניה מעריך: "פוטין נחוש לבצע פלישה מלאה לאוקראינה"

    שלמה ריזל No Comments on רא"מ בריטניה מעריך: "פוטין נחוש לבצע פלישה מלאה לאוקראינה"

    הנשיא הרוסי פוטין הבהיר "אין לנו כוונה לחזור לגבולות ברית המועצות. רוסיה תומכת בריבונותן של מדינות הברית לשעבר". לדבריו "המקרה של אוקראינה יוצא דופן"

    צילום: יונתן סינדל / פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתיחות בין רוסיה לאוקראינה: ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון מעריך כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין "נחוש לפלוש באופן מלא לאוקראינה", ג'ונסון הוסיף כי במידה והרוסים אכן יפלשו פוטין יגלה שהוא "טעה מאוד בחישוביו".

    בתוך כך, קנצלר גרמניה אולף שולץ משהה את צינור הגז נורדם סטרים 2 מרוסיה לגרמניה: "אנחנו צריכים לשקול מחדש את צינור הגז. בינתיים ביקשתי לעצור את האישורים הדרושים ובלי האישורים הללו הצינור לא יוכל לפעול".

    שר החוץ הרוסי: "לאוקראינה אין זכות לריבונות"

    שר החוץ, יאיר לפיד, שוחח היום עם שגריר ישראל באוקראינה, מיכאל ברוד-סקי וצוות השגרירות שהועבר ללבוב. לפיד הבהיר כי בראש סדר העדיפויות של ישראל, עומדים השמירה על חייהם של שליחי המדינה ואזרחיה הנמצאים באוקראינה.

    יצויין, כי ישראל מסרה לרוסיה את מיקום הנציגות החליפית מחשש שתיפגע בלחימה. המשמעות היא שבישראל חוששים שכל אוקראינה תכבש. לבוב מרוחקת 500 קילומטר מערבה מקייב, 60 ק"מ מפולין.

    גורם בבית הלבן: ביידן עדיין מוכן לפגישה עם פוטין

    הנשיא הרוסי פוטין הבהיר היום "אין לנו כוונה לחזור לגבולות ברית המועצות. רוסיה תומכת בריבונותן של מדינות הברית לשעבר". לדבריו "המקרה של אוקראינה יוצא דופן".



    0 תגובות