לפיד מינה את זועבי לקונסולית בשנחאי; בן גביר: "שוחד פוליטי"

    איתי גדסי No Comments on לפיד מינה את זועבי לקונסולית בשנחאי; בן גביר: "שוחד פוליטי"

    לאחר שהפילה את חוק הגיוס בפעם הראשונה וסומנה כמורדת פונטציאלית, ח"כ ג׳ידא רינאוי- זועבי תמונה לקונסולית הכללית בשנחאי בהחלטת השר לפיד

    שר החוץ, יאיר לפיד צילום: יונתן סינדל / פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהצביע נגד חוק הגיוס בפעם הראשונה והביאה להפחתו, שר החוץ יאיר לפיד החליט למנות את ח"כ ג׳ידא רינאוי- זועבי לקונסולית הכללית של ישראל בשנחאי.

    שר החוץ יאיר לפיד אמר על בחירתו: "אני מאחל לה הצלחה ובטוח שהיא תוביל את הקונסוליה הכללית של ישראל בשנגחאי להישגים חדשים וחשובים. אין חולק על חשיבותה של סין בכלל ושל שנגחאי בפרט לכלכלה העולמית"

    חברת הכנסת ג׳ידא רינאוי- זועבי אמרה על בחירתה, ז"והי זכות גדולה להיות האישה הערביה הראשונה בתפקיד דיפלומטי כה בכיר. אני שמחה שיתאפשר לי לתרום למשימה החשובה של הידוק שיתוף הפעולה הכלכלי, המסחרי והתרבותי עם אחת משותפותיה הכלכליות המשמעותיות של ישראל בעולם".

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר תקף בתגובה את השר לפיד: "השוחד שנותן השר יאיר לפיד, השר הכי מעופף בממשלה לחברת כנסת, לא יעזור לו להמשיך את האקזיט הפוליטי. גם אם יש פחות חברת כנסת מורדת, הקואליציה נשארת מסוכסכת, מפולגת ובעיקר מלאכותית מאוד שבמקום לדאוג לאזרחי מדינת ישראל, מבזבזת את הכספים בשוחד פוליטי".



    0 תגובות