ח"כ ארבל חושף: "מנסור עבאס התלונן בפני על הפרסומים שהוצאתי בערבית"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ארבל חושף: "מנסור עבאס התלונן בפני על הפרסומים שהוצאתי בערבית"

    ח"כ משה ארבל בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף בחריפות את הצביעות של ארגוני השמאל והמינוי הפוליטי של זועבי לקונסול בסין, "הג'ינגי' שמחריב כל חלקה טובה, פתאום קולו נדם". ארבל הביע ספק ביכולת של זועבי לייצג את ישראל נאמנה שתעמוד מול העולם בזמן שצה"ל יפעל. והפניה של עבאס אישית אליו בגין הפרסומים נגד רע"מ בערבית

    ח"כ משה ארבל צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ משה ארבל (שס) התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת איתי גדסי ותקף את המינוי הפוליטי של ח"כ זועבי ואמר "צריכים לדבר על הצביעות של הג'ינגי' שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון, מגדולי האנשים שמנסים להחריב כל חלקה טובה והנה לפתע קולו נדם, כולל מינויים שלפיד יצא נגדם. הוא יצא נגד שגריר ישראל באו"ם למרות שעשה תפקידו מצויין. תפקידנו לחשוף את הצביעות".

    ארבל הבהיר כי המינוי עצמו מאוד בעייתי, "גברת זועבי היא לא מחובבי ציון, כשהיא תצטרך לעמוד מול העולם בזמן שצה"ל יפעל, הוא תוכל לייצג את ישראל באותה העת נאמנה? אני מטיל ספק. כל הסיבה כאן היא פוליטית. מייד עם הודעתו של אבידר מהממשלה, עוד תהליך בפירוק הממשלה, מייצרים את התכסיס הפוליטי הזה".

    ארבל התייחס לאפשרות של פירוק הממשלה בקרוב ואמר, "אני מאוד מקווה, אנחנו נעשה הכל להציף דברים שיעוררו את הפירוק. אני יודע שההודעות שאני מוציא בשפה הערבית נגד רע"מ בערבית גורמות לזעזוע במגזר. יו"ר רע"מ עבאס פנה אליי אישית להתלונן על זה שאני פונה בשפה הערבית לאוכלוסייה הערבית שהם מבצעים הפוך במעשי הממשלה נגד החברה הערבית".

    ארבל הוסיף, "הוא לקח לחם מהפה של ילדי ישראל בגזירת המעונות, אז שלא ידבר איתי על שום דבר. אז לכן אני יודע שזה מפריע לו ואנחנו נמשיך עם זה".

    ההתפטרות של אבידר מהממשלה לדברי ארבל, "זה ביטוי שמבטא את כל מה שרע בממשלה הזו, זה צף ובא לידי ביטוי העובדה שהם לא הצליחו להעביר חקיקה אחת במשך שבועות מלמד הרבה על המשבר הגדול שהם מצויים בו".



    0 תגובות