תיעוד נרחב מהמלחמה באוקראינה: אזרח ישראלי נהרג, הפצצות נמשכות

    נדב דוד No Comments on תיעוד נרחב מהמלחמה באוקראינה: אזרח ישראלי נהרג, הפצצות נמשכות

    תיעוד נרחב מהמערכה באוקראינה | הפעילות המסיונרית גם בשעת המלחמה | ההרוג הישראלי במלחמה הי"ד | וההצעה של השלטון האוקראיני לחיילים רוסיים | צפו

    מפגין מול שגרירות רוסיה בישראל צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יום הקרבות באוקראינה: האזרח הישראלי יהודי רומן ברודסקי ז"ל נורה ונהרג הערב (שני) בסמוך לקייב בעת שהיה בשיירה שהותקפה בשל טעות בזיהוי על ידי האוקראינים שחשבו כי מדובר בחייל צ'צ'ני שבאו להילחם לצד רוסיה.

    ראש הממשלה נפתלי בנט מסר: "קיבלתי בצער את הבשורה הקשה על מותו של רומן ברודסקי, אזרח ישראלי, באוקראינה. בשם כל אזרחי ישראל, אני רוצה לשלוח תנחומים לאשתו, לילדיו ולמשפחתו של רומן ז"ל, בארץ ובאוקראינה. אנו ממשיכים לעשות הכל כדי לסייע לישראלים לשוב הביתה".

    שר ההגנה האוקראיני אלכסיי רזניקוב הודיע היום לחיילים הרוסים: "חייל רוסי! הובאת לארצנו כדי להרוג ולמות. אל תמלא אחר פקודות פליליות. אנו מבטיחים לך חנינה מלאה ו-5 מיליון רובל, אם תניח את הנשק. למי שימשיך להתנהג כמו כובש, לא יהיו רחמים".

     

    בתוך כך, צבא רוסיה הגביר את קצב התקיפות בטילי איסקנדר כנגד מטרות צבאיות, והפגזות בקצב אש גדול מאוד כנגד מטרות צבאיות ואזרחיות במהלך היום, בכדי לשבור את ההתנגדות האוקראינית שעדיין מחזיקה מעמד עיקש מול הדב הרוסי. ‏שר החוץ של רוסיה, סרגיי לברוב התייחס לאזפקת הנשק שמעבירה אירופה לאוקראינה ואמר: "החלטת גרמניה לספק נשק לאוקראינה – שערורייתית".

     

    בתוך כך, מיסיונרים מנצלים את המלחמה באוקראינה ופנו לתומכים הנוצריים שלהם בבקשה לעזור בקליטת משפחות יהודיות שנמלטו לישראל, תוך שהם מצהירים על כוונתם לערוך להם הטבלה גדלה ומרוכזת בערב חג הפסח – כך חושף היום יד לאחים.

    בפניה נאמר בין היתר "קלטנו כמה משפחות משדה התעופה וריהטנו עבורם את הדירות שהכנו בשבילם. כמה מהם כבר קיבלו את יש"ו. לפני חג הפסח אנו מתכננים להטביל 15 איש".

    תיעוד נרחב מהפצצות, ההפגזות, ירי הטילים והתמודדות של האוקראינים מול המעצמה הרוסית. צפו בחיילים רוסים בוזזים חנות מכולת באזור חרסון:

    צילום: פלאש 90

    ההרס אחרי ההפגזות היום:

    צילום: פלאש 90
    צילום: פלאש 90
    צילום: פלאש 90

    הפגזת נמל ברדיאנסק

    צילום: פלאש 90

    המל"ט האוקראיני Bayraktar TB2 מפציץ ללא הרף כוחות שיריון, נ"מ וארטילריה רוסיים:

    צילום: פלאש 90
    צילום: פלאש 90

    תיעוד מהבוקר: ירי מאסיבי לחרקוב שהביא למותם של 11 אנשים ועוד עשרות פצועים.

    צילום: פלאש 90

    הפצצות מאסיביות בקייב:

    צילום: פלאש 90

    ההגנה האווירית הלילה בקייב:

    צילום: פלאש 90
    צילום: פלאש 90

    תיעוד מהפצצה בפאתי קייב:

    צילום: פלאש 90

    ההפצצות הלילה בחארקוב:

    צילום: פלאש 90

     

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות