- רדיו קול חי - -

מיוחד לנשות אשדוד: קורס הכנה ללידה

לקראת לידה וגרה באשדוד והסביבה? הצוות של שיבא מגיע עד אלייך! מוזמנת לקורס הכנה מקצועי ומקיף מטעם בית החולים לנשים ויולדות בשיבא. הקורס יתקיים בשיתוף קופת חולים מאוחדת מיד לאחר חג הפורים במרכז לבריאות האשה של מאוחדת ברובע ז', אשדוד, הוא יכלול שני מפגשים מרוכזים בימי שלישי, והוא יינתן ללא עלות, לחברות כל קופות החולים.

"אנו מזמינים את חברות כל קופות החולים להשתתף בקורס שלנו, ולקבל את כל המידע הנחוץ לקראת הלידה", אומרת הגב' חביבה ארנון, מיילדת ויועצת מועדון יולדות שיבא בייבי, "ידע לקראת הלידה משפיע באופן ישיר על תחושת הביטחון של היולדת בתקופה זו ומאפשר לה לחוות את הלידה והתקופה שלפניה בצורה רגועה וטובה יותר. בנוסף, המפגש עם מיילדת מוסמכת, מנוסה, ותיקה ומקצועית שעובדת בחדר הלידה והשיח הישיר עמה הינם הזדמנות נהדרת לשאול את כל השאלות ולקבל את התשובות המקצועיות ביותר".

זוהי הזדמנות שלך לפגוש את אנשי המקצוע של שיבא בקהילה! כולל את מתאמת הקהילה שתהיה נוכחת גם כן במקום ותעניק למשתתפות את כל המידע הדרוש באופן אישי. הקורס יתקיים בימי שלישי, י"ט באדר ב' (22/3) וכ"ו באדר ב' (29/3) בין השעות 17:00-19:30 במרכז לבריאות האישה של מאוחדת. אולם קידום בריאות, קומה 1, יהודה הנשיא 6, רובע ז' אשדוד. ההשתתפות ללא עלות אך כרוכה בהרשמה מראש אצל מתאמת הקהילה בשיבא- יעל קרישבסקי: 052-666-7991.

הקורס מצטרף למגוון שירותים שמעמיד בית החולים לנשים ויולדות בשיבא לטובת הנשים והיולדות: קבוצות מידע נגישות, שיחות ייעוץ רפואיות – הלכתיות לציבור הרחב באמצעות המוקד ההלכתי וחיבורים עם הארגונים השונים, מתאמות קהילה זמינות ועוד