ח"כ סטרוק: "גנץ מאפשר לרש"פ להשתלט על שטחים ביו"ש"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ סטרוק: "גנץ מאפשר לרש"פ להשתלט על שטחים ביו"ש"

    חה"כ אורית סטרוק ב'מהדורה המרכזית': "הרשות כובשת את שטח C בהשקעה של כסף אירופי. יוצרת רצפים פלסטיניים כדי להפוך את היישובים הישראלים למובלעות ולנסיגה דה פקטו. הזהרתי את ראשי ימינה ותקווה חדשה כשהקימו את הממשלה מלתת את תיק הביטחון לבני גנץ שמקדם את הנסיגות בפועל"

    צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90
    10:06
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סוכות מבטיח: "לא נפר את הברית עם החרדים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורית סטרוק שוחחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחסה למדיניות הממשלה ביו"ש: "לצערי אין שני צדדים, הממשלה הזו שמה בצד את כל ההבטחות שהם הבטיחו בבחירות אבל הייתה להם הבטחה חדשה – שהממשלה תהיה ממשלת סטטוס קוו בהיבטים המדיניים. בפועל יש נסיגות בשטח".

    לדברי סטרוק: "יש כל הזמן נסיגה בשטח במסגרת מה שמכונה המערכה של שטחי C. הרשות כובשת את השטח בפועל בהשקעה של הרבה כסף אירופי, מסתערת על השטח, יוצרת רצפים פלסטיניים בתוך השטח והופכת את היישובים הישראלים למובלעות ומכריחה אותנו לבצע נסיגה דה פקטו".

    "הזהרתי את ראשי ימינה ותקווה חדשה כשהם הקימו את הממשלה הזו מלתת את תיק הביטחון לבני גנץ", מוסיפה סטרוק. "הוא מקדם את הנסיגות בפועל. הוא פועל בעד זה ועוזר להם. הוא מוסר להם את השטח ומעביד את המנהל האזרחי להסדיר להם את כל מה שהם בנו באופן לא חוקי".

    עוד אמרה סטרוק: "הוא מתכוון לבצע נסיגה בחומש, קיימת שם ישיבה למעלה מ-15 שנה. בא גנץ ורוצה לפנות את זה ואף אחד בימינה או תקווה חדשה לא עושה משהו בנושא".



    0 תגובות