ישיבת 'קה אכסוף' מגישה: הטעימני טעם שבת קודש • צפו

    נתי קאליש No Comments on ישיבת 'קה אכסוף' מגישה: הטעימני טעם שבת קודש • צפו

    במהלך מסע שבת התאחדות של ישיבת 'קה אכסוף' הלחין ראש הישיבה הרב נתן שטיינברג שיר מיוחד על המילים של רבי נתן מברסלב "הטעימני טעם שבת קודש" | השיר זכה לעיבוד מקצועי ולקליפ מיוחד שצולם עם הבחורים בונציה

    21:21
    23.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on ליל שימורים: משפחה חולצה בנס מדירה בוערת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר סיום זמן חורף של התעלות רוחנית של הבחורים בישיבת "קה אכסוף", יצאו הבחורים והצוות הרוחני בראשות ראש הישיבה הרב אהרן גומבו שליט"א והמנהל רוחני הרב מרדכי פריד שליט"א למסע קודש לקברי צדיקים באוקראינה.

    המסע שהסתיים ממש רגע לפני פרוץ המלחמה הקשה, התחיל בטיסת קונקשן לונציה – איטליה, שם באווירה הפסטורלית של העיר העתיקה ובתי הכנסת ההיסטוריים שנמצאים על תעלות המים הסובבות את העיר, התעלו הבחורים בשיר מרומם שהולחן במיוחד ע"י ראש הישיבה – הרב נתן שטיינברג שליט"א לכבוד שבת קודש "הטעימני טעם שבת קודש".

    מאיטליה המשיכה הישיבה הקדושה במסעה לשבת גיבוש בעיר יאמפול שבאוקראינה סמוך ונראה לקברו של המגיד מזלאטשוב זי"ע, כשבמהלך השבת הופך השיר "הטעימני טעם שבת קודש" להמנון של המסע ומושר שוב ושוב בכל הסעודות ובכל הזדמנות.

    עם חזרתם לישיבה לארץ הקודש לקחו צוות מיוחד של אנשי מוזיקה את הצילומים והפיקו מהם קליפ מרהיב שמכניס את הצופים אל החוויה ואל ההרגשים והכיסופים שעברו על הבחורים במהלך המסע ובישיבה בכלל.



    0 תגובות