ירושלים • ש"ס עם ליאון יצאו לדרך

    גואל ועקנין No Comments on ירושלים • ש"ס עם ליאון יצאו לדרך

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפלגת ש"ס הירושלמית לא נחים לרגע וימים ספורים לאחר פרסום מכתב התמיכה של מועצת חכמי התורה של ש"ס במשה ליאון מחממים מנועים בסניף הירושלמי המנומנם משהו ומעלים את קמפיין האוטובוסים של המפלגה שבו מופיע גם פתק ההצבעה הצהוב ועליו מתנוסס שמו של משה ליאון. לא שהיו למישהו ספיקות בעניין שהרי לכל בר בי רב היה ברור שליאון הוא מועמדו של דרעי שהפך לכל יכול במפלגה אבל קמפיין האוטובוסים המדובר הוא הרבה מעבר להצהרת כוונות.

    מקורביו של דרעי זועמים על האמירות שמגיעות מכיוונו של ניר ברקת בדבר השליטה של דרעי על ליאון ועל עוד שלל התבטאויות שלשיטתם נובעות מהסתה אנטי חרדית כאשר ניר ברקת בכבודו ובעצמו נפגש ב- 24.6.13 בכנסת עם דרעי ונתן לו התחייבות על עצמאות מלאה של החינוך החרדי בירושלים ומהרגע שדרעי סירב החל מסע ההכפשות מצד מטה ברקת.

    מקורביו של דרעי אומרים שברקת היה מוכן לתת עוד לא מעט תופינים רק כדי לקבל את תמיכת דרעי ולאחריה את תמיכתו של שאר המגזר החרדי אבל יש דבר אחד שהוא לא הפנים וזו העובדה שהוא לא טוב לחרדים. נקודה. מה שהוא לא יעשה זה לא יעזור כי הוא הוכיח חמש שנות אטימות מוחלטת כלפי צרכיהם של הציבור החרדי והיום כל •שנותר לו זה לאכול את הדייסה שהוא בישל.

    ממטה של ניר ברקת נמסר כי לא ברור להם על איזו פגישה מדברים בש"ס וכי השיחה היחידה של ברקת עם אריה דרעי היתה כאשר השנים נפגשו במזנון הכנסת לכמה רגעים.

    IMG-20131012-00153IMG-20131012-00233

    האזינו לצביקה כהן, חבר רשימת ש"ס בירושלים מספר על ההכנות לבחירות:



    0 תגובות