מצמרר: ר' חיים אמר "זו העצה", הזוג נפקד לאחר 21 שנה

    המהדורה המרכזית No Comments on מצמרר: ר' חיים אמר "זו העצה", הזוג נפקד לאחר 21 שנה

    "שאלנו את הרב האם הוא חושב שזה יעזור, הרב ענה "זו העצה" ובירך ש'זה יהיה בקרוב'. מיד התחלנו בהשגת תרומות לשיפוץ המקווה. תשעה חודשים לאחר סיום השיפוץ נולדה לי בתי הבכורה"

    צילום: לוי נזרוב
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יצחק חורי, שזכה לזש"ק לאחר 21 שנה בזכות ברכת מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל סיפר לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "אנחנו לא זכינו לילדים במשך 21 שנה. שנים לא פשוטות. עשינו כל מיני השתדלויות רוחניות ורפואיות ולא ראינו ישועה", פתח וסיפר.

    "יום אחד מספר לי מישהו שראה שזוג שנושעו לאחר שבנו מקווה במקום שאין. בח' חשוון תש"פ היינו אצל ר' חיים, הנכד מספר לו את המקרה שלי. הייתי שם כבר כמה פעמים קודם לכן, פעם אחת הרב אמר לי לעשות הבדלה על יין ואחרי זה ללמוד הלכות הבדלה ועוד כל מיני דברים. הנכד אומר לו סבא הוא עשה הכל, עכשיו הוא ראה על הסגולה של המקווה – הנכד שואל אותו הוא הוא חושב שזה יעזור. ר' חיים חשב ואז אמר "זו העצה"".

    הוא המשיך וסיפר: "ואז חבר שלי נכנס והוסיף: הוא עשה כבר הרבה דברים וסגולות ושאל האם הרב אומר שזה יהיה, ר' חיים ענה אני לא נביא אבל ברכה אני יכול לתת ואמר 'זה יהיה בקרוב'. פה הרגשתי פעם ראשונה משהו אחר, שונה מכל הפעמים. על אף שבכל הפעמים היה יחס מיוחד ומאור פנים. ם=פה היו מילים מפורשות ש'זה יהיה בקרוב".

    "אני זוכר שיצאתי משם ומיד התחלנו לטפל בנושא של המקווה. אמרו לי שיש מקווה במצב מאוד ירוד במושב זוהר בדרום והשיפוץ שלו עולה 650 אלף שקל והחלטנו שאנחנו הולכים על זה".

    "ניגשנו לעניין אני ואשתי, הכנו סרטון להתרים אנשים. ביקשנו מחברים ומכרים לעזור לנו להשיג את מאות אלפי השקלים האלו. השגנו את התרומות בצורה מופלאה בניסים ונפלאות. השגנו את הכסף והם התחילו לשפץ את המקווה וביד תמוז, כחצי שנה אחר כך כבר חנכנו את המקווה, אלה היו ימי קורונה".

    "תשעה חודשים לאחר, מכן בז' ניסן, בדיוק שנה שעברה – נולדה בתי הבכורה".



    0 תגובות