מתקדמים בתחרות: רבע הגמר של חידון ההלכה | צפו

    מערכת האתר 2 Comment on מתקדמים בתחרות: רבע הגמר של חידון ההלכה | צפו

    כעת בשידור חי: "חידון הלכה למעשה" עונה 5 מישיבת "אור החיים" בירושלים | לאחר שהתכנית בשבוע שעבר נדחתה בעקבות הלווית מרן שר התורה, הערב התכנית מתקדמת שלב ועוברת לרבע הגמר, בשלב זה מתמודדים שמונה רבנים על הזכות להתקדם הלאה למחצית הגמר בו ישתתפו רק שישה מתוכם

    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר היענות מרשימה של מאות רבות של אברכים בני אוריין ורבנים רבים אשר נרשמו לשלבי התחרות המוקדמים של "חידון הלכה למעשה" בראשות הגאון הרב אופיר יצחק מלכה שליט"א סוננו המובחרים שבהם, שנים עשר במספר התחילו לפני מספר שבועות את מסעם המופלא בחידון של "קול חי", וכעת נשארו שמונה שמתמודדים על התואר עד מעמד הגמר הגדול והנשגב שיתקיים בעוד שבועיים.

    במהלך השלבים האחרונים הודחו ארבעה מן המתמודדים שהשתתפו בחידון, והשבוע, לאחר שהתכנית נדחתה בשבוע הקודם עקב הלוויתו של מרן שר התורה זצוק"ל,  מתחיל סוף סוף פרק רבע הגמר בו יתמודדו שמונה מהרבנים על התואר הנחשק "חתן חידון ההלכה" ויתקדמו לשלבים הבאים של התחרות. זהו שלב דרמטי בתחרות זו, העונה החמישית של חידון ההלכה, בו יישארו רק שישה מן המתמודדים והם יעברו למחצית הגמר.

    הערב (ראשון), בשעה 22:00 ליל יום שני י"א באדר ב', התקיים הפרק "רבע הגמר" של חידון הלכה למעשה לשנת תשפ"ב, המואזן והנצפה בשידור חי למאות אלפי מאזיני וצופי "קול חי. אל תרשו לעצמכם לפספס.

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות