אחיו של הרב אבישי יחזקאל הי"ד: "לא מעכלים את האבידה הקשה"

    מהדורת הבוקר No Comments on אחיו של הרב אבישי יחזקאל הי"ד: "לא מעכלים את האבידה הקשה"

    הרב עובדיה יחזקאל, אחיו של הנרצח הרב אבישי יחזקאל ב"מהדורת הבוקר": "הרב אבישי היה אדם מיוחד, שקדן. הוא הגן על התינוק שלו בגופו והוריד את הראש. בנס הילד ניצל. אנחנו לא מעכלים את האבידה הקשה. אין לי ספק שהוא מהרוגי מלכות"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב עובדיה יחזקאל, אחיו של הרב אבישי הי"ד שנרצח אמש בפיגוע הירי המחריד בבני ברק סיפר לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על התחושות הקשות: "אנחנו שבורים ורצוצים, אבישי היה אדם מיוחד מאוד. הכניס לנו שמחת חיים מהרגע שנולד. הלימוד שלו היה ברור וחד. הוא היה משמח את כולם, אהב ללמוד. היה עושה הכל בשלמות הדעת".

    "הוא התקשר אלי לפני שנרצח, הוא דאג לי כי אני גר בסמוך אליו. הוא אמר לי יש יריות תהיה בבית. לא הבנתי מה קרה, ניסיתי לתפוס אותו בטלפון, אחר כך הגענו לבני ברק, הגעתי לכאן וכמעט התעלפתי. אי אפשר להבין את זה. אברך צעיר, יש לו ילד בן שנתיים. כאב גדול", המשיך האח.

    "הוא הגן על הילד שלו בגופו והוריד את הראש, מישהו ממד"א כנראה לקח את הילד והביא אותו הביתה וגם זה נס. אנחנו בסך הכל בני אחים, אני לא מצליח להבין את זה", הוסיף האח בכאב.

    "הוא היה מלמד בתלמוד תורה בשנתיים האחרונות, לפני כן הוא למד בכולל. אין לי ספק שהוא מהרוגי מלכות שעליהם נאמר אין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתם".



    0 תגובות