הרב גבי מזוז: "הרב יחזקאל הי"ד היה לתלמידים כאב ואם"

    מהדורת הבוקר No Comments on הרב גבי מזוז: "הרב יחזקאל הי"ד היה לתלמידים כאב ואם"

    הרב גבי מזוז, מנהל ת"ת "אור דוד ב"מהדורת הבוקר": "הרב אבישי יחזקאל הי"ד היה מלמד מסור. אחרי הפטירה של מרן שר התורה הוא שאל אותי בכאב: מי יגן על הדור? כל הימים האחרונים הוא שאל אותי מה יהיה? הוא היה מסור בצורה נפלאה לתלמידיו. עליו נאמר: 'דודי ירד לגנו ללקוט שושנים'"

    צילום: איחוד הצלה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב גבי מזוז, מנהל תת 'אור דוד' שם לימד הרב אבישי יחזקאל הי"ד שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר: "הוא פשוט היה אבא ואמא של התלמידים. פגשתי אותו לפני יומיים אמרתי לו 'המשכורת שלך נמוכה אנחנו צריכים לעזור', הוא אמר לי 'המשכורת שלי זה ההצלחה של התלמידים'. אדם של שלמות, יראת שמים, הארת פנים, אצילות. איזה שבר גדול, אבידה גדולה".

    הרב מזוז הוסיף: "הקב"ה אב הרחמן, אם הוא עשה מעשה שכזה זה מראה מה הוא רוצה מאתנו. אבישי אמר לי אחרי פטירת מרן זצ"ל, מי יגן על הדור? תמיד דיבר על עצמו קודם כל, מה אני יכול להתעלות". 

    הוא סיפר "אתמול לא היו לימודים בתלמוד תורה, הם הלכו לפארק. סיפרו לי שהוא לא מש מהתלמידים, היה איתם כל הזמן. היה מתקשר אלי בלילות לשאול אותי איך לעזור לכל מיני תלמידים שקשה להם. אני המון שנים בתחום החינוך ולא ראיתי דבר כזה, איזו אישיות. אלה אנשים שלא מצויים". 

    עוד אמר מזוז: "אם היו שואלים אותו היום מה לעשות, הוא היה אומר איפה אנחנו צריכים להתחזק ולהתעלות. את נקמות משאירים לקב"ה".



    0 תגובות