"גם כשיש אסונות – צריך לחפש את הטוב שה' עושה"

    נתי קאליש No Comments on "גם כשיש אסונות – צריך לחפש את הטוב שה' עושה"

    כמידי שבוע בסוף התכנית "מהדורת סוף השבוע" עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן, אומר הרב צבי אריה אדלר חידוש מעצים מהאור החיים על פרשת השבוע | הרב הביא את אמרתו של רבי נחמן מברסלב שגם בצרה צריך לחפש הרחבות ומצא את ההרחבה והתקווה בתוך דברי האור החיים

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי יום חמישי בשבוע, בסוף התכנית "מהדורת סוף השבוע" משוחחים המגישים איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן עם הרב צבי אריה אדלר – ר"מ במדרשה החסידית בביתר עילית. הרב משתף את המאזינים בדבר תורה לפרשת השבוע מתוך האור החיים הקדוש.

    הרב פתח את השיחה: "אנחנו נמצאים בימים לא פשוטים, וממש ברגעים אלו גם הגיע הדיווח על עוד פיגוע. רבי נחמן מברסלב אומר על הפסוק בתהילים 'בצר הרחבת לי' שגם בתוך הצרה צריך למצוא את ההרחבה שה' יתברך מרחיב לנו" פתח הרב.

    "האור החיים הקדוש שואל על הצרעת שמדוברת בפרשה" המשיך הרב: "כשאדם מגיע לכהן עם צרעת ודאית בגוף הוא מיד נטמא, אבל אם הוא מגיע לכהן עם צרעת ודאית בבגד הוא קודם כל נכנס להסגר ולא נטמא מיד, ולכאורה מה ההבדל?" הסביר הרב את שאלת האור החיים.

    "בתשובת האור החיים יש חידוש עם חיזוק עצום שיכול לתת לנו מעט הרחבה ותקווה בזמן הקשה הזה" אמר הרב. האזינו לחידושו של האור החיים בשיחה המלאה:

     

     

     



    0 תגובות