צפו: רבבות חגגו יום הולדת 120 לרבי מליובאוויטש

    נתי קאליש No Comments on צפו: רבבות חגגו יום הולדת 120 לרבי מליובאוויטש

    רבבות בני אדם, חסידי חב"ד, מקורבי החסידות ועמך בית ישראל מכל קצוות הקשת הישראלית, חגגו אמש בהתוועדות הגדולה בעולם של צעירי חב"ד לרגל 120 שנה להולדתו של הרבי מליובאוויטש | הפסקת החשמל והתקלות הטכניות באירוע לא העיבו על רוחם של המשתתפים שהמשיכו לשמוח | גלריה ווידאו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באיצטדיון טדי בירושלים, חגגו אמש רבבות בני אדם, חסידי חב"ד, מקורבי בתי חב"ד, ועמך בית ישראל מכל קצוות הקשת הישראלית, בהתוועדות הגדולה בעולם, לרגל יום הולדתו המאה ועשרים של הרבי מליובאוויטש. מבט חפוז על הקהל, לימד על הפסיפס המרהיב שהרכיב את קהל הרבבות. מכל המי ומי. כולם התבקצו ובאו לחגוג יום הולדת לרבי. כשאת האירוע הענק הנחה אפרים קמיסר – מגיש תכנית בכל בוקר ב'קול חי מיוזיק'.

    היה זה מעמד ענק ומרגש, אבל מדויק יותר לומר התוועדות חסידית. הרבבות שגדשו את איצטדיון הענק, ישבו זה לצד זה, ולמרות הצינה הירושלמית, הרגישו את החום ואת הבערה החסידית שחיברה את כולם, איחדה את כולם וסחפה את כולם. רגעי השיא בהתוועדות הזו, לא היו בהופעות המוזיקליות המקצועיות, או בהפקות הוידאו המושקעות, אלא דווקא בשירה החסידית המאחדת, שירה של ניגונים שהרימו את הנפש לכמה טפחים מעל הקרקע.

     

    במהלך האירוע, בהפקת צבעים הפקות, נשאו דברים שלוחי חב"ד ורבנים, ובין לבין צפו הרבבות בקטעי וידאו מרגשים שהאירו על פרקים ייחודיים בחייו של הרבי. בין הנואמים היה הרב שניאור אשכנזי שמגיש מידי יום ראשון את התכנית 'שיחת היום' ב'קול חי'. בעת תקלת החשמל, בעיצומו של האירוע, מי שהציל את המצב בזריזות, היה גדול הזמר החסידי אברהם פריד, שעם המיקרופון היחיד שעבד באותם דקות, ירד למדשאות הענק וסחף את הקהל עם ניגונים חסידיים סוחפים.

    עם ההתגברות על תקלת החשמל, שב האירוע למתכונתו. מעט אחרי השעה 22:00 נחתמה התוועדות הרבבות הגדולה בעולם. "המחזה של רבבות יהודים, מכל החוגים, מתכנסים יחד להתוועדות חסידית עוצמתית לציון יום הולדתו של הרבי, היה מרגש במיוחד", אמר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "כל אחד מהנוכחים ייצג קהלים רחבים בעם היהודי שהרבי נגע ונוגע בהם עד היום באמצעות תורתו הקדושה ואלפי שלוחיו בארץ ובעולם".צילומים: ישראל ברדוגו, מענדי קורנט, חיים טויטו, צבעים הפקות



    0 תגובות